14 november 2006

Flere tilståelser

og der kommer endnu flere, er jeg bange for.

For nogle måneder siden kom jeg på en eller anden måde her forbi. Da jeg kom forbi første gang, var der både en side til Lace Club og Sock Club. De links er der åbenbart ikke i øjeblikket. Helt billigt var Lace Club ikke, så heldigvis stod der, at der var lukket for tilgang, men der stod også, at man kunne tilmelde sig deres nyhedsbrev og få besked, hvis der blev åbnet for nye medlemmer. Nu sker der jo ikke så meget ved at tilmelde sig et nyhedsbrev, vel?

Dvs. altså ikke før jeg en tidlig morgen (inden dagens første kop kaffe) modtog en mail med besked om, at det nu var muligt at melde sig ind. MEN der var kun meget få pladser. Mit næste skridt tilskriver jeg mangelen på koffein og tidspunktet – jeg er meget udpræget B-menneske og fungerer ikke så godt om morgenen - så inden jeg fik set mig om, havde jeg både trykket på tilmeld og betal.

Nu er første fed garn med opskrift ankommet og suk, hvor er det lækkert. Farven er ikke helt min favorit, men garnet er så lækkert, så lækkert – cashmere/silke. Opskriften er på et tørklæde og starten er gået:

12 kommentarer:

  1. Hej Mette,
    Det ser spændende ud! Vil det sige at du få også et nyt opskrift med garnet. Internettet vil gøre os allesammen til nogle "billige" piger - det er bare alt for nemt at sige ja!

    SvarSlet
  2. Farven er absolut en af mine favoritter - det ser super lækkert ud!
    Tak for linket - det butik skal jeg helt sikkert have kigget lidt nærmere på, men jeg tror lige at jeg snupper en kop kaffe mere inden:o)

    Kh. Helle

    SvarSlet
  3. Hej Karen,

    ja, der kommer garn og opskrift 4 gange og ja - internettet er noget værre noget. Jo flere downloadable mønstre, der kommer, jo fattigere bliver jeg ;-)

    Er du klar til på lørdag?

    SvarSlet
  4. Hej Helle!

    Det er en værre side. Hver onsdag kl. 17.00 er der ekstra gode tilbud. Jeg har ikke vovet mig ind og kigge om onsdagen - endnu, men på nyhedsbrevene kan jeg se, at det vist går vildt for sig :-)

    Farven er lidt mørkere i virkeligheden og den er faktisk flot. Jeg skal vist bare vænne mig til den :-)

    SvarSlet
  5. Ja, det er noget værre bøvl med det internet - ikke til at leve med og ikke til at undvære *G*

    Der sidder vist rigtig mange rundt omkring med rygrad af gelé - det er du bestemt ikke ene om. :-)))

    SvarSlet
  6. Hej Jane!

    Uha ja og med både PayPal og Visa så er det alt, alt for nemt :-)

    SvarSlet
  7. Hej Mette,
    Jeg har set på web site'en og kan godt forstå hvorfor du har meldte dig ind til Lace Club.

    Fest'en er på søndag (en brunch) og jeg mangler bordplan endnu men ja jeg glæder mig til festen. Men vores lille Maggie er/har været syg og det kraver sin mand at passe hende, arb og gøre klart til festen. Vi håber hun er i bedring. Knus, Karen

    SvarSlet
  8. BEAUTIFUL WORK!!
    www.catirinabonetdesigns.com

    SvarSlet
  9. Hej Karen,

    jeg håber da, at det går bedre med Maggie. Hun er ikke så gammel vel?

    Rigtig god fornøjelse i morgen.

    Kh
    Mette

    SvarSlet
  10. Hi Catirina,

    thank you.

    I just took a short look at your website (I am in the middle of birthday preparations). Great designs - I'll be back after the birthday to have a closer look.

    Mette

    SvarSlet
  11. Hej Mette.

    Det garn fra Posh er bare SÅ lækkert!! Jeg var så letsindig at vove mig derind for nylig da de havde udsalg. Det startede på klokkeslet og ja...jeg "kom" jo til at købe noget :-)Jeg kunne slet ikke lade være. Det var cashmere og merino, virkelig blødt. Jeg ville også meget gerne have været tilmeldt lace gruppen, men det eneste link jeg kunne se var til sokkeklubben, og jo jeg strikker da sokker, men jeg er bidt af en gal sjalsstrikker!
    Jeg synes ike jeg kunne se noget om, at man ville blive informeret hvis der blev ledige pladser...jeg får nyhedsbrevet, mne hvor så du det henne?


    Knus Pia C
    Givskud

    SvarSlet
  12. Hej Pia!

    Ja, det ene bundt jeg indtil nu har fået til sjalsklubben er også bare så lækkert.

    Det er ret så lang tid siden, at jeg så sjalsklubben på hendes hjemmeside. Hun gav besked i nyhedsbrevet, da hun lukkede op for tilgang, men der var kun ganske få pladser, så den var hurtigt lukket igen. Og siden har hun helt fjernet den fra hjemmesiden, så jeg tror næsten, at hun stopper den. Desværre - jeg synes, at det er en sjov ide.

    Jeg har kun fået første "sending". Den næste skulle komme her i januar - tror jeg.

    Kh
    Mette

    SvarSlet