25 februar 2009

Det kører

her i huset. Vendevesten er helt færdig - knapperne er sågar syet i og den er blevet helt fin:


Jeg synes forøvrigt, at det var rigtig fin service, at der fulgte knapper med!

For en hel del år siden deltog jeg i et af de første Mystery Shawl KALs. Sjalet har været færdigt i alle de år - manglede bare at hæfte 2 ender og spænde det op. Det har fået lov at ligge, fordi jeg ikke kan huske, hvorfor jeg købte den farve garn. Det er ikke lige min farve, men den er da glad og sommerlig.

Da jeg skulle prale af mit garnskab overfor min mor, så hun sjalet og var vældigt begejstret og det gav mig da lige det skub, der skulle til for at få det helt færdigt. Nu ligger det klar til hun kommer forbi i eftermiddag ;-)


Beklager baggrunden på begge billeder. Carporten er fyldt godt op i vinter og ingen gider at gøre ret meget ved den, før foråret for alvor sætter ind!

11 kommentarer:

  1. Jeg kan da godt forstå din mors begejstring. Det er et skønt sjal

    SvarSlet
  2. Tak Jette. Mønsteret er faktisk ret flot, men det ser man jo først, når sjalet har været spændt ud ;-) Jeg overraskes hver gang!

    SvarSlet
  3. Sikke da et flot sjal! Ser ud til at være et fint mønster og stort er det også:-)

    SvarSlet
  4. Tak Irene. Mønsteret er rigtigt fint, men farven er som sagt ikke lige mig, så det er da dejligt, at min mor synes om den ;-) Det måler faktisk 188 x 86 cm, så det er fint stort.

    SvarSlet
  5. Vesten er også virkelig flot! Den ser rigtig rar ud. Det er nogle smukke farver.

    SvarSlet
  6. wooouw for vesten og wooouw for sjalet. Du er altså bare så dygtig

    SvarSlet
  7. Tak Pernille. Den er faktisk blevet bedre, end jeg havde ventet ;-)

    Tak Dorthe - du må se at komme i gang med vendevesten. Den er ikke spor svær.

    SvarSlet
  8. Jeg tilslutter mig koret; rigtig flot mønster det sjal har og det er nogle dejlige farver din vest har.

    SvarSlet
  9. Tak Pia - min mor fik sjalet i går og blev SÅ glad :-)

    SvarSlet
  10. Hvor er din vendevest smuk - jeg får meget lyst til at prøve....

    SvarSlet
  11. Bare klø på Marianne - den er ikke svær at strikke.

    SvarSlet