09 februar 2009

Beslutninger, beslutninger

Julegaven, som aldrig blev afleveret, er nu prøvet af modtageren og den passer fint, så jeg måtte jo have den syet sammen og vasket:

Jeg blev så glad for at have gjort noget færdigt, at jeg tog næste umonterede trøje og gik igang. Alle ender er hæftet og jeg mangler "kun" at sy ærmerne sammen og i. For ligesom at gøre tingene mere fordøjelige har jeg besluttet mig for, at når der er friweekend her på matriklen, skal en del af weekenden bruges på at montere/sortere/trævle et eller andet op, indtil poserne i hjørnet er væk!

DERNÆST har jeg besluttet mig for, at det er ok at have 4 ting i gang:

1. Trøje/vest...
2. Sjal/tørklæde
3. Et par strømper
4. Hækleri af en art

De 4 ting er ok - men jeg behøver ikke at have gang i alle fire ting. Nu kan jeg så godt høre/se nogle af dem, der er mig nærmest ligge på gulvet og skrige af grin samtidig med, at de spørger, om jeg virkelig selv tror på, at jeg kan overholde det. Og ja - det tror jeg da på (i hvert fald indtil det modsatte er bevist!).

Og så lige det længe lovede billede af ½ prinsesjal:


Det er kæmpestort og dejligt varmt.

4 kommentarer:

  1. Hej Mette, er det ikke en HF ovenpå? Og farven af prinsesjal er smukt. Jeg har også en masser poser jeg skal i gennem. Men den stor gul pose med Peer Gynt garn er nu væk og garnet er nu på rykken som en dejlig varm sweater.
    go'weekend,
    Karen

    SvarSlet
  2. Hej Karen
    Jo, det er det skam ;-)
    Hvor blev din trøje flot!
    God weekend.
    Mette

    SvarSlet
  3. Hmm. Det er en menneske ret at være i gang med mindst 4 ting.
    God beslutning...

    SvarSlet
  4. Hæ, hæ - vel er det så!

    SvarSlet