25 januar 2009

Finitos

Sidste weekend i sommerhuset fik jeg virkelig strikket igennem. Jeg er med i sokke-along, men da strømperne, der skal strikkes i januar, er med snoninger, stod jeg af. Jeg gad simpelthen ikke at strikke dem. I stedet blev det til de klassiske OG enderne blev hæftet i går:


Der var jo blevet lovet sne sidste weekend (som vi nu ikke så noget til her i Vesthimmerland), så huen blev strikket. Som tidligere skrevet ligner jeg noget, der har været i ild, når jeg har hue på og det blev da helt galt med denne på:


Huen er der sådan set ikke noget galt med - det er hovedet ;-) Nå, men man giver vel ikke bare op vel? Så i går blev denne strikket - det er ikke meget bedre, men det går vist lige - og så har vi forøvrigt heller ikke fået sne denne weekend.


Det ½ prinsesjal er helt færdigt og enderne er hæftet. Billede følger, når vejret bliver bedre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar