09 april 2015

Nu skal det jo heller ikke

være ynk det hele. Når vi engang er færdige, bliver der mulighed for, at en hel flok kan mødes til strik i stuen. Slet ikke så ringe endda. OG jeg inddrager et værelse til strikkerum. Med reoler, hvor mit garn kan stå fremme – eller i hvert fald en del af det. Er ikke sikker på, at det hele kan være der?!?

Faktisk lykkedes det mig også at få Slægtningen færdig:

IMG_0563

Hm, det billede så bedre ud på telefonen! Håber, at man alligevel kan få en fornemmelse?

Fakta:

  • Mønster: Slægtningen
  • Garn:  316 gr. Kauni – fra lager.
  • Pind: 4 mm
  • Andet: Opskriften fulgt til punkt og prikke!
  • Hit or sh*t: Absolut hit. Den skal nok blive brugt flittigt.

6 kommentarer:

  1. Det skal vel være (be)skidt før det bliver godt... Det er da rigtigt dejligt at se frem til både gæste-plads og strikke-plads!
    Tror, dem der strikker Slægtningen bor lige så meget i den, som jeg bor i min Marimekko! Skønt med sådan et lunt, løst, stykke træk oven på det hele!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha, ha Anne - (be)skidt er ramt plet. Hold nu op som det sviner. Har haft kit til Maimekko liggende i årevis. Man skulle måske gå i gang. Dine er så flotte!

      Slet
  2. Den er da blevet skøn i Kauni - har slet ikke set den i striber før :-) Hvor er det godt, Mette, at der er noget at se frem til :-)
    PS: Nu må jeg altså også ha lavet en Arving - eller Slægtning ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lene - tak. Jeg er ret glad for den :-) Du må i gang. Afsindigt kedelig at strikke, men når jeg har sundet mig lidt, tror jeg, at jeg må have lavet en Arving mere :-)

      Slet
  3. Fin arving du har strikket - har slet ikke overvejet at man kunne lave den i kauni og med striber - det ser godt ud.
    Det bliver da lækkert med sådan et helt værelse til garn.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej - det Kauni har ligget på lager i meget lang tid. Er glad for, at det blev strikket op :-)

      Slet