18 januar 2017

Aaarrrggg - indsæt mange bandeord her

Det her bliver så ikke om igangværende strik og bog, men nærmere om ikke igangværende strik - og bog:


Kan du se det? Jeg fatter det ikke! Den største grund til, at jeg investerede i Frida, er det fine zig zag mønster på ryggen. Det var det, der fangede mig fra start og det er det, der hele tiden har ligget og rumsteret i mit hoved, så jeg har hele tiden vidst, at der skulle laves ind- og udtagninger for at få effekten og alligevel.......

Begge ærmer er strikket på, men nu er Frida sendt til tælling. Jeg er stadig vild med den, men det bliver ikke lige nu, at jeg starter forfra.

På bogfronten er det stadig Harry Quebert sagen, der spilles. I denne tid lytter jeg nærmest kun, når jeg laver mad, så det kommer til at tage lidt tid. Bogen er ellers ganske udmærket.

Nu vil jeg tage på arbejde, fordybe mig i det, glemme alt om Frida og finde ud af, hvad jeg så gør.

7 kommentarer:

  1. Øv Mette, men jeg synes da ikke Frida er på din fine liste nedenunder - så pyt, den bliver færdig en anden gang, ikke? :-) Jeg må vist begynde at gøre som dig og tage en kopi eller scanne alle mine opskrifter - Diva har spist min HF Victoria, så jeg måtte skrive til Hanne Falkenberg og bede om nåde, men det hører du nok mere om, når Victoria skal blogges :-) Ha en dejlig dag :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh Lene - kom nu altså til at grine ad Diva :-) Du vil blive SÅ glad for at bruge kopier ;-) Frida var ikke på listen, for jeg var jo allerede langt på den :-(

      Slet
  2. Ihhhh øv....Jeg kender det jo... Ommer... Jeg sover på det og så piller jeg op... Der går stædighed i det!
    Pøj pøj med projektet!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anne - det bliver også en ommer her. Jeg VIL have den trøje, men jeg ærgrer mig vildt, fordi jeg jo vidste, at der skulle være ind- og udtagninger - og så gjorde jeg det bare ikke!

      Slet
  3. Ih altså. Øv. Men den ser nu flot ud ....

    SvarSlet
  4. Ser godt ud det du har strikket, jeg er også begyndt at strikke ærmer først, det er så skønt at de er færdig når man skal samle. Op på hesten vi skal jo da se den færdig.

    SvarSlet