29 november 2007

Muddy Waters

Jeg er med i Mystic Waters KAL'en. Efter Clue 4 ud af 8 kan man holde pause, hvis man vil have en mindre version af sjalet. Lad mig sige det kort: Jeg er stoppet. Mit sjal måler allerede 160 cm foroven og er knap 80 cm langt, så jeg venter nu på Clue 8 som afslutning. Lidt ærgerligt for sjalet bliver flot og det skiftende mønster ville jeg gerne have haft med.

Nu måtte jeg jo bruge garn fra lageret, så det er grunden til overskriften:


Farven er noget mørkere i virkeligheden.

Mht. tørklædet går ganske langsomt fremad. Det tager tid med de 3 tråde og jeg kommer nok "kun" til at strikke på det i bilen (som passager). Det er keeeedeligt at strikke nu, men slutresultatet skulle jo gerne blive det hele værd:


Ellers er der gang i et par hemmelige juleprojekter, så jeg slipper for at tage billeder af det lige nu ;-)

Og hvordan gik det så lige med at få bragt mængden af igangværende arbejder ned? Tjah - jeg har ikke talt efter, men jeg tror ikke, at der er blevet færre ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar