30 december 2007

Så er julen

pakket væk for denne gang. Stuen virker noget tom og fattig på lys, men det er også lidt en lettelse så småt at vende tilbage til hverdagen.

Jeg har fået taget billeder af tørklæderne, så her kommer de:



Som det kan ses (!), har jeg fundet et billedbehandlingsprogram, som jeg skal have prøvet at lege lidt med. Forhåbentligt kan det så hjælpe med til at camouflere de dårlige billeder lidt ;-)

Og så har jeg helt glemt at sige tak til Fru Brogaard for tip vedr. Addi og BC Garn. Det skal jeg have set nærmere på ;-)

Og Dorthe - tak i lige måde ;-)

1 kommentar:

  1. Hihi, kender godt dét med at der ind i mellem er brug for et billedbehandlingsprogram ;-)
    Tørklæderne ser nu fine ud!

    Godt Nytår - tak for Gepard-tippet, det vil jeg se på.

    KH VIvian

    SvarSlet