02 december 2012

Bloglovin

er der mange, der bruger det?

Follow my blog with Bloglovin

8 kommentarer:

  1. Jeg har den på min side, så valget er der hvis nogen ønsker at følge mig den vej. Jeg har også nogen jeg følger den vej, men det er mest de udenlandske. Jeg er dog konstant bagefter for at få dem læst, så virker det ? Ja, men ikke så godt for mig.
    Valget er dit eget alt efter temperament.

    God 1. søndag i advent til dig.

    kh. Lis

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lis - jeg må indrømme, at jeg ikke har sat mig ret meget ind i det. Var lidt nysgerrig efter, om det er noget man skal bruge tid på eller bare kan springe over ;-)

      God 1. søndag i advent til dig også. Skal da vist lige have bakset en adventskrans sammen.

      Kh
      Mette

      Slet
  2. Ikke jeg... jeg tager en google reader på tlf., og bruger google læser på pc. Så mon ikke det er nok for mig.
    God søndag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Erna - jeg bruger det heller ikke selv. Jeg bruger også Google Reader og det fungerer jo fint. Jeg har set Bloglovin flere steder, men jeg gider næsten ikke at sætte mig ind i det ;-)

      Slet
  3. Jeg har heller ikke rigtig brugt det . Ved ikke helt hvad fordelen skulle være ?
    Hilsen Mona.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mona - det ved jeg heller ikke :-) Jegg ville følge en julekalender og så skulle man over Bloglovin. Jeg må indrømme, at jeg kun gad at sætte mig ind i det, hvis der dukkede en masse begejstrede brugere op ;-)

      Slet
  4. Jeg aner slet ikke hvad det er.

    Kh

    Ulla

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Ulla - det gør jeg faktisk heller ikke og jeg er da lettet over, at det ikke lader til, at der er mange glade brugere, for så havde man jo næsten været nødt til at sætte sig ind i det ;-)

      Slet