02 juni 2013

Inden det blev lidt lunt

nåede jeg også lige at strikke denne:

IMG_0178

Den ser noget underlig ud, som den ligger der og nærmest ligner et indianertelt! Men kig engang her.

Faconen er faktisk rigtig fin. Farverne er jeg ikke vild med, så den ender nok i gavekassen engang og det kan da godt være, at jeg har garn på lager til en blå udgave?!?

Ponchoen er strikket på p 6 og 10. Ikke favoritpinde at strikke på, men det går jo meget, meget hurtigt, så det var faktisk ok.

Rigtig god søndag.

5 kommentarer:

  1. Den er da så fed Mette, nok ikke lige dine farver men modellen :)

    SvarSlet
  2. Hej Bente - jeg har prøvet den og faconen er SÅ fin, men farverne :-( Jeg er ret sikker på, at det ender med en blå :-)

    SvarSlet
  3. den er da fed. Men farverne er nok mest til efteråret så måske der bliver du glad for den :-)

    SvarSlet
  4. Flot model. Og dejligt med noget strik på store pinde.

    SvarSlet
  5. det er da skønt med store pinde af og til

    Flot poncho

    SvarSlet