12 juni 2013

Nå men

nu vi er i gang med tilståelserne, så bragte jeg lidt mere med hjem fra Aarhus turen:

IMG_0186

Jeg synes virkelig godt om Else Schjellerups modeller, men Dunlin….. Jeg tror, at jeg har kæmpet mig igennem 2 modeller i Dunlin garnet. De øvrige modeller jeg har købt, har jeg ikke strikket i Dunlin, men sendt garnet videre i systemet og strikket af noget andet.

Nu havde jeg bestemt mig for at give garnet en sidste chance på mine firkantede træpinde og havde da både fået hevet garnvinde og krydsnøgleapparat frem, men….

IMG_0191

Dunlin ligger nu i skabet og jeg satser stadig på, at jeg på et tidspunkt får det afprøvet på de firkantede. Måske….

Monteringsfeen var forbi i aftes, så både den orange og Knapnok ligger nu og tørrer!

8 kommentarer:

  1. Sjovt så forskelligt vi oplever garn, jeg er vild med at strikke med Dunlin og resultatet er skønt til sommerbluser :))

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Kirsten - og hurra for forskelligheden :-) Jeg blev nu anbefalet at prøve at strikke på lidt tykkere pinde, så det vil jeg da.

      Slet
  2. Åh knap nok den ville jeg gerne strikke, glæder mig til at se din :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lykke - det varer ikke længe ;-)

      Slet
  3. Wauv du har overskud og monterings feer. Heldige dig. Jeg glæder mig til at se dine skønheder.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  4. Dublin er heller ikke lige min kop tee ;)
    Modellerne der i mod er fine.

    Glæder mig til at se feens arbejder. ;))

    Yt.

    SvarSlet
  5. Nå, det kommer sådan dryppende eller hva´? ;-)
    Synes nu de færdige Dunlin-projekter bliver helt fantastisk lækre, men det er rigtigt - det er ikke det sjoveste at strikke med :-)

    SvarSlet
  6. Jeg kan fuldstændig følge dig, når de gælder Dunlin. Kan heller ikke fordrage at strikke i det, men modellerne er skønne. Gid Else Schjellerup dog ville lancere et uldgarn til sine modeller.

    SvarSlet