25 juli 2015

I min strikkekurv

eller rettere i en af mine strikkekurve/tasker ligger (bl.a.) A-cardigan fra Garnudsalg.

Hm, har en anelse problemer med at sætte billeder ind i Blogo. Håber, at det går.

A-cardigan er forlængst færdigstrikket og mangler “kun” lidt hæftning af ender, sammensyning under ærmerne, montering af lommer og isyning af knapper. Og kan fruen så tage sig sammen til at få den færdig? Niks - heller ikke selvom den faktisk sagtens kunne komme i brug på en sommerdag som denne.

Men jeg har regnet ud, hvorfor monteringen trækker sådan ud. I det nystøbte stuegulv er der tydelige beviser på, at monteringsfeen/alfen/nissen eller hvad det nu er, har forladt huset:

Det kan også være, at vores tømrer havde det rigtigt sjovt, da han kom forbi lige efter, at gulvet var støbt?!?
Rigtig god weekend - om ikke andet er der da et fantastisk strikkevejr!

12 kommentarer:

  1. Jamen klart, så kan den jo ikke blive færdig. Stakkels dig

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Laila - vidste, at du ville kunne forstå det ;-)

      Slet
  2. Åh nej...så er der ikke andet for end selv at komme i gang...god fornøjelse;-) og hvis hun flytter ind hos mig skal du ikke regne med jeg sender hende hjem :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lilli - det prøver jeg også at sige til mig selv, men det virker ikke ;-)

      Slet
  3. He He det er sjovt så mange navne strikkere giver deres lyst til at færdiggøre projekter. Alt lige fra Monterings-Åge henover færdig-Fie Til alfer og muser. Du skal nok komme i humør til at få den i mål.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej - ja, "kært" barn har mange navne :-) Der skal ikke blive meget koldere, før den er nødt til at blive færdig!

      Slet
  4. Åh nej, sikke en krise, hvis monteringsfeen har forladt matriklen. Det bliver ikke nemt at få hende tilbage igen.....

    Haha, det er da helt utroligt, hvad vi strikkere kan finde af undskyldninger :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Eva - mon ikke :-) Jeg kan ikke forstå, hvorfor det skal være så træls at montere, men sådan er det!

      Slet
  5. Synes ikke den fe gør så meget gavn, her er hun også væk når arbejdet skal gøres :))

    SvarSlet
    Svar
    1. Hæ, hæ - hun har det nok ligesom os ;-)

      Slet
  6. Hæ hæ sjovt med de fødder, ja men du må få hende tilbage, vi vil se den færdig :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lykke - der arbejdes på det (men der sker ikke meget), jeg vil nemlig også gerne se den færdig :-)

      Slet