22 november 2017

Boganmeldelse - 50 meter sjov af Rebecca Danger

Dette indlæg er sponseret, fordi Dreamlitt har sendt mig bogen. Det skal så lige siges, at ordene her er mine egne.

For nogle uger siden blev jeg kontaktet af Dreamlitt, der spurgte, om jeg havde lyst til at skrive lidt om bogen: 50 meter sjov. Da jeg faktisk aldrig har prøvet at lave legetøj/udstoppede figurer, tænkte jeg, at det da kunne blive helt sjovt. Og så faldt jeg altså også for de sjove, skæve, finurlige små væsener på omslaget.

Bogen kom og jeg har bladret og læst og brugt lidt tid på at vælge, hvilket dyr jeg ville starte med. Til sidst kastede jeg mig ud i det. Der blev fundet garnrester og strikkepindene blev startet op:
Det var faktisk ret sjovt. Fine forklaringer på valg af garn, opskriften var nem at følge og skulle man alligevel blive i tvivl og få brug for lidt hjælp, er der også henvisning til hjemmesider med hjælpevideoer.

Jeg endte ud med en lille sneugle og for mig var det absolut største plus næsten, at der er et minimum af montering. På min lille ugle er vingerne strikket direkte på. Hvis man mere er til nål og tråd, er det også muligt at vælge at strikke f.eks. vingerne separat og så sy dem på.

Alt i alt var jeg vældigt godt underholdt, opskriften var som sagt nem at gå til, garnrester blev brugt og uglen sidder nu ved min strikkestol og venter på at blive adopteret af et barn.

Hvis mine børn kunne finde ud af at producere børnebørn til os (vi er lidt i tvivl om, om de ved, hvordan man gør og overvejer, om Hvordan Mor skal anskaffes, inden de alle kommer hjem til jul?!?), ville jeg såmænd nok allerede være i gang med den næste.

12 kommentarer:

  1. Ha ha Mette først troede jeg at du skulle anmelde fiktion... Kom nu bare og fortæl hvilke lydbøger du hører for tiden ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hæ, hæ Ellen - jeg hører ingen lydbøger. Ser kun Podcasts ;-)

      Slet
  2. Hyggeligt med en anmeldelse af en lidt anderledes strikkebog. Og godt med inspiration til at få resterne brugt

    SvarSlet
  3. Når der ikke sker så meget her er det så fordi du er hoppet på instagram og i så fald hvad hedder du der hilsen en trofast læser😉😉

    SvarSlet
  4. God dag venner, jeg heter Ingebjørg Asbjørn Jeg er fra Drøbak by Jeg flytter til Australia med mannen min. Jeg ble skilt fra mannen min for 2 år siden. Det var ingen kommunikasjon mellom oss. Jeg ble rådet av familier og venner til å gi slipp på, glemme ekteskapet og fortsette med livet mitt. Jeg ville ikke gifte meg med noen andre fordi dypt ned, jeg elsker fortsatt mannen min. Jeg var i så mye smerte og forvirret, inntil jeg leste et vitnesbyrd på nettet om hvordan Drigbinovia gjenforene et ødelagt ekteskap med hjelp av hans kjærlighetsspellmakt. Jeg fortsatte å lese så mange vitnesbyrd om hvordan han bidro til å stoppe skilsmisse og bringe tilbake folkeslagsforkynner til dem, og min tro ble fornyet. Jeg må kontakte Drigbinovia umiddelbart, noen minutter senere, svarte han og instruerte meg om hva jeg skulle gjøre, etter å ha møtt det nødvendige kravet, 2 dager senere etter at han hadde spilt stavningen, ble kommunikasjonen gjenopprettet mellom meg og min mann. Han knær faktisk pleier meg å glemme og tilgi ham. Mitt forhold er nå balanse og mannen min holdt meg hver dag hver dag. Hans magi virket underverk og vårt forhold er nå sterkere enn før, og ingenting kan skille oss igjen. Jeg besøkte så mange nettsider som lette etter hjelp, det så håpløst fram til jeg kom i kontakt med Drigbinovia den virkelige mannen, som hjalp meg til å gjenopprette mitt ødelagte ekteskap. Hvis du har et lignende problem i ekteskapet ditt, vil du at mannen eller kone skal elske deg igjen, du har noen du elsker, og du vil at han eller henne skal elske deg i retur, du har noen utfordring i forholdet ditt. Drigbinovia stave tempel er løsningen og svar på ditt problem, kontakt ham i dag via e-post. doctorigbinovia93@gmail.com, du kan også ringe til ham eller legge til ham på Whats-app: +2348144480786 og dele et fantastisk vitnesbyrd akkurat som meg

    SvarSlet
  5. Looking to Buy Google Places Reviews for your business. These reviews are very important for your business as Reviews on Google provide valuable information about your business, to both you and your customers. Business reviews appear next to your listing in Maps and Search, and can help your business stand out on Google. It will help your business to grow vertically with the help of Google Reviews.

    https://www.g2.com/products/review-express/reviews

    SvarSlet
  6. Generally I don’t read post on blogs, but I am forced to say that this write-up made me to do so! Your writing style has surprised me. I would thank you sharing this amazing post. Best of luck for the next! Please visit my web site Reviewexpress. We provide Google Business Reviews for small scale businesses.

    SvarSlet
  7. Males can find the female of these choice without difficulty through free dating sites.

    There are several Americans who believe Inter racial relationships needs to be banned because it destroys
    the cultures of two races plus brings problem on their siblings.

    You have complete control you want to call and that
    you desire to block from buy google reviews

    SvarSlet
  8. If you are seeking the best way to find out whether social networking platforms such as Facebook and Twitter are worth your time, and ultimately your money, then you should definitely check out some of the Buy trustpilot reviews cheap that is available online. These independent reviews typically focus on everything that you need to know from using social media platforms in the context of an online business. To date, social networking has become one of the most widely used tools by a wide range of individuals and businesses around the world, from sales representatives and product owners to ordinary consumers and business owners. In fact, a number of studies have shown that social network marketing has been especially effective in helping online businesses and marketers get the word out about their products and services.

    SvarSlet
  9. kadın spor ayakkabı fiyatları
    htttp://www.bakgiy.com

    SvarSlet
  10. "Thank you for nice information
    Please visit our website unimuda and uhamka . . . . . . . . . . . . . . . .

    SvarSlet