28 februar 2006

Post

Posten kom med herlige sager herfra i dag.

Efter Webstriks 12 par sokker sidste år, havde jeg ellers svoret, at jeg ikke ville strikke strømper/sokker i MEGET lang tid, men så så jeg disse:


og dem måtte jeg bare eje. De ser ikke ud af meget, men de er dejlige at røre ved. Jeg har strømpepinde i rosentræ, men de er for bløde for mig. Jeg strikker åbenbart stramt, når jeg strikker på strømpepinde og det er for besværligt, når pindene bøjer sig. Disse Surinapinde virker langt hårdere, så jeg får da helt lyst til at prøve dem. Strømpegarn har jeg en del af på lager, meeen der var vist lige noget med nogle andre ting, der skal være færdige først.

Den egentlige grund til at jeg bestilte hos Nusse og Nørkle var nu den her:


Jeg er helt sikker på, at mine problemer med at "aflæse" min strikkefasthed nu er løst - tro kan jo som bekendt flytte bjerge.

Og så var der en ting mere i pakken, men den har jeg spist. Iflg. nyhederne i dag skulle chokolade jo være så sundt :-)

1 kommentar:

  1. Hej Mette,

    Har du prøvet din strikkefasthed måler endnu?

    Hvordan går det med Cables? Glæder mig til at høre!

    SvarSlet