27 september 2006

Billedløst


bliver det denne gang. Mit kabel til kameraet er lånt ud. Jeg har gjort lidt status:

  1. Skakmat er færdigt – dvs. jeg mangler at hæfte 4 ender, men det er da til at overkomme.
  2. Laura – der strikkes stadig, men jeg er bange for, at jeg ikke har garn nok. Hrmf.
  3. Rib Rab – tjah UFOkal’en er stadig en mulighed.
  4. Tovværk/Cables har jo været fremme, så måske får den lidt opmærksomhed efter Laura.
  5. Tips – mangler at hæfte ender og finde knapper.
  6. Håndklæde ??? Den der med de 8 pinde om dagen holder ikke helt.

Kommende projekter:

  1. Trøje til veninde. Alt er fundet frem, strikkeprøver er lavet og da den delvist skal strikkes på My Rocks, så skulle den snart være klar til start.
  2. Julegavestrik er det vist ved at være tid til.
  3. Tørklæde som ”erstatning” for Skakmat – nemt at have med sig og der findes jo et hav af smarte opskrifter på nettet.

Jamen Malle – jeg strikker da til mig selv. At det så oftest ender i, at jeg går omkring i en frygtelig grim trøje, strikket i Brugsens akrylgarn, som jeg yderligere har slået ekstra godt ihjel i tørretumbleren – se det er en helt anden historie.

Karen – du må se at komme i gang med den Tovværk/Cable. Jeg er spændt på at høre, hvad du synes om at strikke den – og den er jo hamrende flot i den blå udgave

4 kommentarer:

  1. Hej Mette,
    Så du Harlot idag? Jeg har sendt link'en til din blog i kommentar fordi blogg'en idag handler lidt om cables og domino strik.

    Tja, jeg vil gerne komme i gang med Togværk men skal første være færdig med Icarus. Og efter Gitte så på armen til Irlænder har jeg travlede den op og startede forfra (åltså armen). Og strikke tiden er lidt knapt. Regninger regner ned fra Berlin så jeg skal nu til at lave lidt arb...:0)

    Ikke nyt om strikke pinde. Jeg mener de er på vej fra over there. Min bror sagde at han vil sende dem i sidste weekend. Du få snart besked!

    Knus,
    Karen

    SvarSlet
  2. Hej Karen!

    Det kan Gitte da ikke være bekendt :-) Jeg har slet ikke hørt om jeres tur til Berlin, men det kommer nok.

    Du skal have god tid, når du går i gang med Tovværk. Man bliver SÅ bidt af det. Jeg følger også med på Harlot. Det er utroligt, hvad man kan med dominostrik. Jeg har faktisk også læst "Knitting for Anarchists". Sjov bog med gode ideer i.

    Det haster jo ikke med strikkepindene, men det er spændende :-)

    Knus
    Mette

    SvarSlet
  3. Mette, se her for billeder fra Berlin. Måske genkender du en her?
    http://riverrock.typepad.com/photos/berlin_sept06/index.html

    Gitte og jeg snakket om en strikke tur til Ireland sammen med dig! Hvad siger du til det? Jeg skal første spar op! :0)

    SvarSlet
  4. Hej Karen!

    Tak for link til billeder. Jeg er ikke i tvivl om, at I har hygget jer - og jeg er helt med på en tur til Irland. Bare giv mig en dato :-)

    Knus
    Mette

    SvarSlet