14 april 2011

ZikZak er på pindene

og de gløder. Så meget at jeg allerede har måttet trævle op 2 gange! Én gang fordi jeg ikke kunne læse opskriften (som ellers er meget klar i spyttet!) ordentligt og én gang, fordi jeg åbenbart ikke kan tælle til 4. Pyt jeg er tilbage på rette spor.

Så slog det mig, at jeg da aldrig har fået vist den færdige Annette Danielsen kjole:

IMG_0588

Jeg er ret så ked af det billede, for kjolen ser jo gevaldigt underlig ud. Bred og uformelig – det er den slet ikke IRL. På billedet hænger den på en bøjle og det er jo ikke det smarteste at gøre ved en strikket kjole. Faktisk er den så fin og så hurtigt strikket, at jeg slet ikke kan udelukke, at der kommer en mere på pindene.

3 kommentarer:

  1. Smuk farve på din kjole - hvilken model er det? - Annette Danielsen har jo lavet flere smukke modeller - specielt er jeg glad for No.1

    SvarSlet
  2. Hvis du har været inde og beskærer i billede kan det være derfor den ser lidt bred ud.

    Zig Zag er bare flot.

    Yt.

    SvarSlet
  3. Hej Dorthe - den er i Strik en Stund. Strikket på p 4 (så vidt jeg husker), så den var overraskende hurtigt færdig.

    Hej Yt - billedet har ligget lidt på computeren, så det kan godt være, at jeg har pillet ved det ;-) Er vist nødt til at tage nogle flere, hvor den kommer til sin ret, for den er SÅ fin :-)

    SvarSlet