30 marts 2011

Jeps, så er den her

den nye fra Hanne Falkenberg. Jeg glæder mig til at komme i gang med den. Har jo både set og rørt ved den Smiley Faktisk var jeg så hurtig til at bestille den, at alle farvevarianterne ikke var blevet lagt op, før jeg havde nået at bestille!

Zikzak

Billedet har jeg lånt hos Filt. Håber, at det er ok.

Imens jeg utålmodigt venter på at kunne komme i gang, knokler jeg på Topstykket. Jeg har faktisk nydt at strikke glat, glat, glat indtil nu, men nu begynder det at blive lidt kedeligt. Jeg klør på, for jeg er jo klar over, at den ryger i bunden af strikkekurven, når HF ankommer! Jeg mangler “kun” 2 udtagninger, så måske lykkes det for mig at få den færdig inden – måske!

Så er løbeskoene blevet støvet af. De har ikke været luftet siden efteråret. Da jeg første gang begyndte at løbe, forsøgte min søster at trøste mig lidt ved at sige, at det kun er første gang, man starter, at det er virkeligt hårdt. Og jeg må give hende ret. Det er stadig hårdt (og frygteligt kedeligt selvom Bruce Springsteen løber sammen med mig), men denne gang ved kroppen, hvad den skal gøre. Første gang brugte jeg meget energi på at koncentrere mig om åndedrag og teknik. Det slipper jeg for denne gang – men hårdt er det altså stadig!

Jeg vil sætte mig hen i et hjørne og vente utålmodigt på Fru Falkenberg Smiley, der blinker

7 kommentarer:

  1. Den er bare super fin,
    vi havde den med på messe i weekenden
    ;))

    Yt

    SvarSlet
  2. Den ser smuk ud den Filt. Sejt at du er kommet igang med at løbe - god tur ;O)

    SvarSlet
  3. Den er bare så flot.. læbeture i forårs luften det er skønt ;-)

    SvarSlet
  4. Uha den er fin. Jeg har lige købt patent, så om 4 år er jeg klar til den fiiiiine sommermodel.

    Det er nu skønnere at løbe om foråret end vinteren.

    SvarSlet
  5. Hej Yt - den er SÅ fin. Kan forestille mig, at det har været en hård og hyggelig weekend.

    Hej Kirsten - tak. Jeg satser på at ende med også at nyde løbeturen ;-)

    Hej Majbritt - det er næsten den allerbedste tid at løbe lige nu. Jeg er ikke vild med at løbe i alt for megen varme. Man bliver så frygteligt svedig ;-)

    Hej Ulla - hæ, hæ. Nu rørte jeg jo altså faktisk også ved patent og den er også noget så lækker. Der er ikke så lange ærmer på, så mon ikke, at du kan klare den på 2 år ;-)

    SvarSlet
  6. Den er da ret så fiks... kan godt forstå at du godt ville have den...
    Jeg må hellere holde fingrene væk indtil Lagune er strikket ;)

    SvarSlet
  7. Hej Karen - ja, må indrømme, at jeg strikker på livet løs på Topstykket, så jeg med (nogenlunde) god samvittighed kan gå i gang, når ZigZag lander på matriklen ;-)

    SvarSlet