17 juni 2012

Det lykkedes

at få første del af Solar Plexus færdig. Jeg ændrede lidt på udtagningerne for at få maskeantallet til at passe og så var den ged (forhåbentligt) barberet. Jeg er i gang med forstykket nu:



Farven er slet ikke så pink som på billedet men mørk lilla. Jeg har rigtigt mange smukke maskemarkører, men ender alligevel som regel med at bruge bomuldsløkker. Trist, for maskemarkørerne ser jo fantastiske ud på strikketøjet.

Jeg er rigtig glad for, at Magic Loop nu ligger på rygraden. Ikke noget med at sidde og fifle med strømpepinde og ganske få masker her! Det er - for mig - langt, langt nemmere med Magic Loop.

Le Mans? Det taler vi ikke om!

7 kommentarer:

  1. Ja kan slet ikke forstå, at Magic Loop vil være en lettelse - jeg forestiller mig en lang riven og sliden i rundpinden - men det lyder godt nok som om du har fat i den. Måske man skulle prøve en gang?
    Jeg glæder mig til at se mere til din bluse, jeg tror den bliver flot.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tjah Kirsten jeg faldt ikke for Magic Loop med det samme. Der skulle øvelse til ;-)

      Slet
  2. Jeg må erklære mig enig med Kirsten, jeg har også forsøgt mig med Magic Loop og synes det var helt håbløst.
    Din bluser bliver da vist supersød.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har investeret i en 100 cm tråd til mine Knitting Picks og det hjalp. Men øvelse skal der godt nok til.

      Slet
  3. Godt, at du fik geden barberet. Glæder mig til at se den færdig

    SvarSlet
    Svar
    1. Der arbejdes hårdt på at få den færdig :-)

      Slet
  4. Det ser ud til at du har fået løst gåden med solar plexus. Det har jeg i hvert fald, stykkerne er strikket sammen så nu kører det bare på skinner. Magic Loop synes jeg også er en fin opfindelse og med hensyn til maskemarkører som jeg også har nogle fine af, ja så ender det alligevel med at jeg tager dem af plastic. Hav en god aften og nyd det dejlige sommervejr.

    SvarSlet