10 februar 2015

Det bliver til for lidt

strik. Det kører åbenbart bedst, når jeg er under tidspres.

Der er startet lidt mere forskelligt op OG trævlet op igen. Lige nu er jeg landet på en model af Sanne Fjalland:

IMG_0466

Endnu en lang cardigan – de varmer så godt om rumpen. Denne er endda med ekstra længde bagpå.

Og jep – det er Mor Aase garn igen. Jeg fatter det ikke. Hver gang jeg åbner et garnskab, vælter der mere Mor Aase garn ud. Enten formerer det sig helt af sig selv eller også har jeg fortrængt, HVOR meget jeg har investeret i. Hm, jeg hælder til den første mulighed!

Rema1000 har det igen på tilbud i denne uge, så der handler jeg ikke lige nu ;-)

19 kommentarer:

  1. Har også en del Mor Aase på lager og ser det som en god investering - godt og billigt garn til sokker mv. Man er jo nødt til at købe, når chancen er der :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej - ja, det synker åbenbart ikke ret meget i mit lager ;-)

      Slet
  2. Strikkeres evne til at undervurdere lageret og overvurdere lagerkapaciteten er vist legendarisk!
    Men det er nu så rart at gå ind og hente garn og baregå i gang med at strikke.....

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anne - helt enig. Tænk sig at få lyst til at strikke et eller andet lørdag aften og så måtte vente flere dage på at gå i gang! Garnlageret er vigtigt!

      Slet
  3. Der er da ikke noget bedre, end at kunne gå ind på lageret og finde det der skal bruges til et projekt. Glæder mig til at se din frakke/trøje færdig

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Merete - nej, det er der nemlig ikke. Det garnlager kan slet ikke undværes!

      Slet
  4. Selvfølgelig formerer det sig selv; det gør garnet på mine lagre også ;-)
    Jeg har også Mor Aase garn på lageret, men det er jo 400 km væk lige nu, så måske skal jeg lige smutte i Rema :-) :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lone - glad for, at det ikke kun er mit lager, der formerer sig helt af sig selv ;-)

      Slet
  5. Godt der er lidt langt til min nærmeste Rema ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anne - min ligger alt, alt for tæt på, men jeg har holdt mig i skindet indtil videre ;-)

      Slet
  6. De har rødt garn i Rema. Det smuttede med mig hjem - til sin store familie her på matriklen.

    SvarSlet
  7. Hov...vidste ikke Rema havde garn...måske jeg liiiige må ned i vores lokale..!! Eller NOT.....ja lagergarn formerer sig uden man ved af det....;-) din cardigan ser skøn ud og intet er bedre end dejlige lange sager :-) god fornøjelse!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lilli - ind i mellem har de det på tilbud. Jeg har frygteligt svært ved bare at gå forbi det!

      Slet
  8. Mor Aase-garn, - det kender jeg ikke. Måske skal jeg i Rema en af dagene...
    (note til mig selv: du har vist rigeligt med garn på lager)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Eva - det er et Sandnes garn. Lidt stift at strikke af, men det bliver helt fint efter vask :-)

      Slet
  9. AHA - der har vi forklaringen på det garnlager, der tilsyneladende ingen ende vil tage ;o) Det ser ud til at være en flot trøje du har kig på.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mona - lige præcis. Vi kan ikke gøre for det!

      Slet
  10. Altså Mette - den er simpelthen for tyk - men det trækker i smilebåndet ;-) Sikken et flot Donatello-trøje, du har strikket og selvom man ikke kan se ansigtet på den unge mand, så ser det ud til, at han griner stort :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lene - han griner stadig stort. Er hjemme på weekend og går glad rundt i sin Donatello trøje :-)

      Slet