15 marts 2006

Næsten færdig



Den lille poncho fra Rowan er færdigstrikket. Jeg er ikke vild med at strikke på tykke pinde, men det går godt nok stærkt. Ca. 4 timer så var den poncho strikket. Nu skal den så "bare" syes sammen!







Og så lige et billede af Skakmat. Farven er ikke så orange i virkeligheden og billedet er heller ikke for godt. Jeg har prøvet at gøre det lidt lysere, men.....






Og til slut er jeg kommet til at hoppe på denne Knit Along. Jeg har i første omgang valgt kun at strikke dette lille tørklæde.

Opskriften er købt og download'et. Garnet er på lager, så jeg er klar. For strikkere med rygrad som en regnorm, når det gælder garn og mønstre, så er "downloadable" mønstre et skråplan. Det er SÅ nemt lige at købe sådan et mønster. Et par tryk på tasterne og få minutter efter ligger mønsteret på computeren!


Det er lykkedes mig at finde en batteripakke til det gamle kamera, så nu står det og lader. Samtidig har jeg fundet og download'et manualen til kameraet. Internettet er en herlig ting. Den originale manual er for længst forsvundet. Forhåbentligt kan ny batteripakke og manual i fællesskab give bedre billeder.

3 kommentarer:

  1. Flot, flot tørklæde :-)
    Hvad garn skal du bruge?
    internettet er et faaarligt sted for plastikkort.

    Ulla

    SvarSlet
  2. Hej Ulla!

    Der skal såmænd kun bruges et enkelt nøgle Kid Silk Haze. Det er jo til at overse :-)

    Hilsen
    Mette G.

    SvarSlet
  3. Hej Mette,

    Dejligt at se din kamera er op og i gang igen. Hvornår ses vi et billede af Tovværk? :0) Hvilken pind nr vil du strikke mountain stream tørklæde på?

    SvarSlet