19 marts 2006

Slut på weekend

og hvad blev der så monteret? Ingenting! Når jeg har haft mulighed for det, har jeg strikket og ellers har jeg brugt tid på at læse Isprinsessen af Camilla Läckberg. Meget spændende og velskrevet bog, som kan anbefales.

Jeg har også fundet garn frem til Mountain Lace Knitalong:


Fra venstre er det mohair fra Stof2000. Det er købt via internettet og farven er ikke lige, hvad jeg troede, at den ville være. Dernæst er det Kid Mohair fra BC Garn i to forskellige farver. Så kommer Kid Silk Haze. Det har jeg 2 ngl. af, så det ender nok som Skakmat. Og tilsidst er det Fonty - som vores kat har haft fat i.

Tørklædet skal strikkes på p 4. Første gang jeg strikkede med det tynde, tynde garn syntes jeg, at det var utroligt svært, men efter et par sjaler går det som en leg.

Og Karen, jeg skal nok tage billede af Tovværk. Jeg er færdig med midterstykket og i gang med endnu en strimmel snoninger.

1 kommentar:

  1. Hvad er det for et "Skakmat" du mener?
    Jeg er så nysgerrig ....

    SvarSlet