18 februar 2012

Færdig poncho

Ja, den har jo faktisk været færdig længe, men nu har jeg fået taget et billede!

Som billedet tydeligt viser er den lilla og ikke blå!?!?! Og så er det helt umuligt at ramme en bestemt billedstørrelse i det her program. Men man kan jo åbenbart ikke få det hele. Vil jeg blogge fra iPad'en er det åbenbart sådan, at det skal være. Her kommer lidt fakta:


  • Fakta:

  • Mønster: Poncho fra Strikkemagasinet nr ?

  • Garn: 430 gr. Supersoft fra Marianne Svit. Strikket med 2 tråde.

  • Pind: 5 1/2 mm

  • Ændringer: Jeg har strikket retriller i stedet for glat. I halsen har jeg lukket 4 m af/slået op på bagstykket. På forstykket har jeg lukket 4 m af og derefter lukket 1 m af 4 gange og så selvfølgelig slået dem op igen ;-)

  • Hit or sh*t: Stort hit


8 kommentarer:

  1. Den ser lækker ud, - mon man ikke får den at se "udslået"?

    Du er heldig at have en ipad:)

    PS: Hvor er jeg træt af de nye "kontrolord", som skal skrives rundt omkring, - de er næsten umulige at læse.

    SvarSlet
  2. Den "lille smule" vi kan se ser flot ud Mette......jeg spørger lige som Eva om vi ikke må se den i fuld figur......måske med dig inden i.....???

    Kontrol ord hvor er jeg også træt af dem......umuligt at tyde.

    God weekend.

    Kh Jane

    SvarSlet
  3. Fin poncho - vi vil se den på :-)

    SvarSlet
  4. Skøn farve og den ser lækker ud.
    Jeg vil også se den i fuld figur.

    Kh. Lis som også er træt af kontrol ord

    SvarSlet
  5. Ja - det man kan se, ser lækkert ud ;-) Farven er superskøn, men på min skærm ser den blå ud - så det er nok ikke sådan den ser ud i virkeligheden :-) Og du har også stadig garn fra Marianne Svits tid kan jeg se - det må virkelig kunne kaldes lagergarn ;-)

    SvarSlet
  6. Den poncho er så flot og også en af de modeller jeg gerne vil strikke!

    Jeg vil sørme også gerne se den på dig :-)

    SvarSlet
  7. Ja for pokker jeg vil også godt se den på, da jeg selv overvejer modellen :))
    Skøn farve��

    SvarSlet