10 februar 2012

Tak for

alle kommentarerne til mit indkøb :-) Jeg fandt jo med møje og besvær bomuldsgarnet med samme løbelængde som garnet fra Aldi. Gik straks i gang med at hækle:

Men garnet er tyndere end Aldis, så grydelappen er ikke helt så lækkert tyk som de første. Til gengæld er farverne meget fine.

For lige at forsvare (!) de mange nøgler, så har jeg altså fået bestillinger på grydelapper, så..... ;-)

Og så er den lilla poncho forøvrigt færdig og taget i brug. Den er en fest at have på i den her kulde. Matchende halsrør er næsten færdigt, så nu kommer foråret vel?

9 kommentarer:

  1. Det er flotte farver:)
    Jeg er med på den der med foråret! Også selvom alt det varme tøj skal lægges væk....

    SvarSlet
  2. Fine farver!
    Det er da ikke mange nøgle, du skulle se min kasse med urørt havblik fra tanterne :-D

    SvarSlet
  3. Lækre farver og et smukt mønster!

    SvarSlet
  4. hvor er den bare flot i de farver og mønsteret.
    Hvor kan man købe det mønster henne ?

    Håber du finder dit garn, eller kan du ikke få Aldi til at spørge i deres andre afd. om der skulle være mere tilbage ?

    Kh. Lis

    SvarSlet
  5. Hvor er det nogle flotte grydelapper du har hæklet. Er det muligt at købe opskriften?

    SvarSlet
  6. Hej Eva - tak. Den er blevet rigtig sjov med det flerfarvede garn.

    Hej Ulla - den kasse vil jeg gerne se ;-)

    Hej Karen - tak. Og så er den hurtig at lave!

    Hej Lis - jeg står klar og rykker i døren næste gang Aldi har bomuldsgarn.

    Hej Annelise - tak :-)

    Jeg har stykket opskriften sammen af flere forskellige, jeg har fundet på nettet. Er der nogen, der ved, om jeg overtræder nogle regler, hvis jeg forsøger at skrive min udgave ned?

    SvarSlet
  7. Du overtræder ikke nogle regler hvis du har fundet det på nettet som jo er tilgængelig for os alle.

    SvarSlet
  8. Hej Annelise - nej, det tror jeg heller ikke, men de ligger jo på Ravelry og blogge, så....?

    SvarSlet
  9. Jeg prøver at se, om jeg kan få den skrevet ned og så kommer den på bloggen, så må vi se, om nogen protesterer ;-)

    SvarSlet