27 november 2012

Nu mangler kun

en tur i vaskemaskinen. Vanterne er STORE. Når mig næsten til albuen!

IMG_0177

Jeg er ikke vild med aflukningen foroven, men skulle jeg blive vild med de færdige vanter, så har jeg nu antal p, så jeg kan regne mig frem til en lidt pænere afslutning.

Det er ikke mange vanter, jeg har strikket, men jeg har dog prøvet det før. Iflg. opskriften skulle udtagningerne til tommel ligge således:

IMG_0178

Normalt ville jeg have lavet dem på den “gammeldaws” facon, hvor der bliver flere og flere masker mellem udtagninger. Det er ikke sikkert, det betyder noget som helst efter filtning, men smart ser det altså ikke ud lige nu!

I aften ryger de i vaskemaskinen!!!

10 kommentarer:

  1. Pøj pøj jeg håber de bliver skønne, for må give dig ret, den ser noget underlig ud.

    Kh. Lis

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lis - så skulle du se den i virkeligheden!!! Ser meget underlig ud, men skulle der komme en kæmpe forbi, ville den nok passe fint ;-)

      Slet
  2. glæder mig til at se resultatet :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Marion - det gør jeg godt nok også!

      Slet
  3. Det bliver sjovt at se, hvordan den kommer til at se ud.

    SvarSlet
  4. Det bliver spændende at se resultatet efter turen i vaskemaskine.
    Nu husker du de 3 tennisbolde ?
    hilsen Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mona - nej, det gjorde jeg ikke, men jeg smed 2 kæmpestore håndklæder i og det virkede (i andet forsøg)

      Slet
  5. Vi krydser fingre for et godt resultat i vaskemaskinen

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Karin - billede er på vej ;-)

      Slet