01 november 2012

Endelig

blev denne lille smuksak færdig. Smuksak og smuksak - det er nok så meget sagt, for som den ligger der, har den jo nærmest proportioner som en 3-årigs tegning af en krop ;-) Men vi, der har strikket den, ved jo, at den ser helt anderledes ud, når den først kommer i brug.

IMG_0751

Beklager det virkeligt dårlige billede. Jeg er i gang med en Smoke Ring til den og når den er færdig, kommer det nyt (og forhåbentligt bedre) billede.

Fakta:  
Mønster: Fra Strikkemagasinet sidste år
Garn: 1 tråd Supersoft og 1 tråd mohair, som min mor havde med hjem fra Tyrkiet for meget længe siden! Jeg havde omhyggeligt skrevet, hvor meget der er brugt af hver, men nu kan jeg ikke finde sedlen. Samlet under 400 gr.
Pinde:
Ændringer:

I halsen har jeg lukket 4 m af/slået op på bagstykket. På forstykket har jeg lukket 4 m af og derefter lukket 1 m af 4 gange og så selvfølgelig slået dem op igen ;-)

Hit or sh*t?: Stort hit – den er blød, lækker og varm. Så snart Smoke Ring’en er færdig, vil den for alvor blive taget i brug.

5 kommentarer:

  1. Da, den ser sågu da underlig ud du. Måske var det bedre, hvis du forærede den væk. Jeg kender en, der godt kan li farven, hvis det skulle være

    SvarSlet
    Svar
    1. Glem det Laila - hvis du er rigtigt heldig, kan du få den at se på mandag ;-)

      Slet
  2. Mange af de nye designs har sjove former, der først kommer til sin ret, når man tager modellen på. Jeg er ikke i tvivl om, at din smuksak ser fabelagtig ud, når den kommer på. Jeg synes den er rigtig flot, farven er supersød og det ser ud til at være en lækker blød garnblanding du har valgt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej - den er simpelthen så lækker og ER taget i brug :-) Blød og varm og lige som den skal være!

      Slet
  3. Glæder mig til at se alle dine skønne trøjer. K.

    SvarSlet