14 april 2013

Har da helt

glemt, at Afrodite den Blå har været færdig længe.

IMG_0164

Rimeligt elendigt billede. Trøjen er blå – ikke grå – og så har jeg allerede brugt den, så den ser da lidt krøllet ud.

Denne gang ville jeg gerne have længere og smallere ærmer, så jeg måtte i gang med regnemaskinen. For én gangs skyld er mine udregninger lige i øjet!

IMG_0163

Her ligger Afrodite ovenpå den “gamle” Afrodite, så man tydeligt kan se, at ærmet er blevet ændret en del.

Fakta:
Mønster: Afrodite fra Karen Noe
Garn: 303 gr. Shetlandsuld fra BC Garn
Pind:
Ændringer: Mon ikke. Trøjen er strikket noget længere end iflg. opskriften. Ærmerne er lavet helt om – denne gang har jeg så været smart nok til at notere, hvad jeg har gjort!
Hit or sh*t: Helt klart et hit

Og så lader det til (7-9-13), at min tand er faldet til ro. Åh FRYD!

6 kommentarer:

  1. Åh hvor er det godt, at du endelig 7-9-13 er sluppet af med den tandpine.
    Trøjen ser sød ud, må vi ikke se hele trøjen?

    SvarSlet
  2. dejligt at din tandpine er på retur, det hjælper jo en del....

    og lækker trøje :-)

    SvarSlet
  3. Det er så tilfredsstillende, at lave helt personlige ændringer - tillykke med resultatet!

    SvarSlet
  4. Krøllet eller ej, jeg synes den er flot. Jeg kan godt lide mønsteret på den og at ærmerne er blevet længere tror jeg på er et hit, så bare ærgerligt at der er en der ikke har taget noter.... tsk tsk. Hvordan vil du så lave nr. 3 ?

    Kh. Lis

    SvarSlet
  5. Den er intet mindre end en skønhed.
    Virkelig smuk.
    Jeg er vild med det meget diskrete mønster.
    Godt du er ovre tandpinen - der er intet værre. (eller næsten intet)

    SvarSlet
  6. Flot og enkel bluse men vi vil da gerne se trøjen selv om den er taget i brug og godt at det går bedre med den dumme tand.

    SvarSlet