05 april 2013

Sådan en Påskeferie

får da alt, alt for hurtigt ben at gå på.

Ferien blev tilbragt i sommerhuset og jeg havde garn og strikketøj med til mange, mange flere dage, men man skal jo nødigt løbe tør!

Faktisk var jeg fuldstændigt strikkemonogam, så No. 26 ser nu sådan ud:IMG_0160

Jeg er næsten færdig med mønsteret på ærme nr. 2 og derefter går det jo hurtigt med rib.

Mønsteret er blevet nemmere at strikke, men det tager tid. Til gengæld bliver det altså også rigtigt flot.

Nu vil jeg fylde mig med penicillin og smertestillende og håbe, at det snart giver ro til en betændt tand. Føj, hvor gør det ondt!

Rigtig god weekend.

20 kommentarer:

  1. smuk trøje, den bliver da helt sikkert et hit...


    god bedring med tanden

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Marion - tak:-) Jeg er SÅ glad for smertestillende lige nu!

      Slet
  2. Wow , for en smuksak, den er super ud .
    God bedring .

    SvarSlet
  3. Uh stakkels dig, der er ikke noget værre end tandpine. Jeg håber du får hurtig lindring af penicillinen.
    Trøjen bliver altså supersød i den farve. Jeg glæder mig til at se den færdig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej - jeg satser altså også meget på penicillinen! Gider ikke en hel weekend med smertestillende!

      Slet
  4. Føler med dig. Tandpine er bare det værste af det værste. Håber du får hjælp snart.

    Den bliver da bare rigtig smuk. Masser af finesser og lige i en farve jeg er vild med, så endnu et ønske på min lange, lange strik liste.

    God week-end til dig og dine.

    Kh. Lis

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lis - håber godt nok også på hurtig lindring! Mønsteret er så flot, så det er hele besværet værd ;-) Rigtig god weekend.

      Slet
  5. Åh nej din stakkel, er det en rodbehandling du skal ud i?

    Hvor er den smuk din cardigan, meget meget skønt mønster!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Kirsten - tak. Og ja, rodbehandling af en tand, der blev rodbehandlet for flere år siden, men det var altså ikke gjort godt nok :-( Er SÅ glad for, at jeg kom til tandlæge i dag og ikke valgte at se tiden an til mandag. Penicillinen skulle gerne begynde at virke i løbet af et døgn, så jeg håber!

      Slet
  6. For dælen, hvor er den flot og for dælen hvor er det træls med din tand. Du ønskes rigtig god bedring med tanden

    SvarSlet
  7. hej Mette
    Den no. 26 er da bare lige i skabet !
    hvor er den flot. Jeg er vild med den - og har selv lige fået fat i bogen ;o)
    Nu får vi se om den også kommer på mine pinde. Den kunne fint være kandidat til det (et sted i køen ;o)
    Føj med den tand. Håber pencilinet har virket ? ellers er det et rigtig dumt problem at sidde med når det er weekend. Men du har forhåbentlig nr. til en tandlæge/tandlægevagt hvis det skulle blive værre ? god bedring.
    hilsen Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mona - den er rigtig lækker, men det der med den lange kø, kender jeg godt :-)

      Lige nu står den på 4 timer uden smerter og så 4 timer i smertehelvede, inden næste dosis må tages - lang nat :-(

      Slet
  8. Hold da op mette!
    Har du ikke lavet andet end at strikke siden vi sås næst sidst ???
    Du er da nået vildt langt ;-))

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lisette - jep og andet ærme er næsten færdigt :-)

      Slet
  9. Nøj hvor er den flot, glæder mig til at se mere af den :-)) den bog med no.26 glemte jeg da jeg var på udsalg øvøv den må hjem.
    Majbritt

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Majbritt - det kan jeg godt forstå :-) Den bog måtte bare med mig hjem, da jeg så trøjen!

      Slet
  10. Skønt mønster den trøje har.
    Det ser svært ud .

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Kirsten - den er ikke så svær. Mere besværlig ;-) Men man skal godt nok holde tungen lige i munden og godt øje med diagrammet, mens man strikker!

      Slet