29 oktober 2013

I fredags

måtte jeg jo lige indenom Garnudsalg. Det var jo ingen omvej!

Jeg parkerede bilen på et nærliggende supermarkeds parkeringsplads og begav mig på vej. Ret hurtigt spottede jeg 2 brune bæreposer, der kom imod mig. Tydeligt tegn på, at jeg var på rette spor.

Efter endt indkøb og hyggesnak begav jeg mig tilbage til bilen. Nu holdt der en bil ved siden af min. Da føreren fik øje på mig – eller rettere på min brune papirspose – sprang hun ud af bilen. Hun var lidt i tvivl om, om hun kunne finde Garnudsalg. Vejen blev forklaret og så fik vi os ellers en rigtig hyggelig lille snak om garn, strik og lydbøger.

Fantastisk altså, at sådan en lille anonym sag:

IMG_0298

kan være grundlag for en hyggelig snak mellem fremmede på en parkeringsplads i Gug.

14 kommentarer:

  1. Sikke meget reklame, der kan komme ud af en ganske almindelig brun pose, bare den er i en inkarneret strikkers hænder :-) og det er hyggeligt, den sådan kan få ellers fremmede til at tale godt sammen

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lone - ja, det er lidt sjovt, at der ikke skal mere end en brun papirspose til :-)

      Slet
  2. Hvor er det herligt, tænk sig som garn kan bringe folk sammen :))
    Skal vi ikke se hvad du har i posen?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Kirsten - der var ikke så meget i posen ;-)

      Slet
  3. Jeg tror antallet af mennesker i Gug øges betragteligt hver fredag eftermiddag ;o)

    SvarSlet
  4. He, he - det er sjovt med den anonyme papirspose, men en strikker spotter selvfølgelig hurtigt, hvad det drejer sig om - vi er jo så kvikke ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lene - nemlig vi er smarte ;-) Jeg var nu lidt imponeret :-)

      Slet
  5. Ej hvor hyggeligt. Der er mange måder at møde nye mennesker på.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Karina - man går fra sådan en snak med et stort smil :-)

      Slet
  6. Hvor er det altså bare skønt og især fordi der ingen logo er på posen eller noget andet kendetegn... Men jer der kommer fra den egn i ved hvad sådanne en brun pose betyder.. Jeg er lidt misundelig på jer der bor så i kan komme forbi, bare det var mig...

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Marion - det er lidt sjovt, at en helt anonym pose alligevel er et kendetegn. Det er farligt at bo så tæt på ;-)

      Slet
  7. Hvor ville jeg gerne være i nærheden af gug en fredag, desværre er der for langt fra mig. Det må være svært ikke at lade sig friste :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Pernille - det er umuligt ikke at lade sig friste ;-)

      Slet