08 april 2016

Endelig

er Formel 1 sæsonen i gang. Det har jeg ventet længe på.

Sådan et Formel 1 løb er en oplagt chance for at få monteret noget strik. Speakernes toneleje ændrer sig drastisk, hvis der er optræk til ballade, så der er rigeligt med tid til at flytte øjnene fra montering til skærm.

Denne tror jeg, at jeg strikkede i 2014 og så har den bare ligget og ventet på en smule montering. Helt tåbeligt, for det er alletiders model, som jeg faktisk har strikket en gang før.

Fakta:

  • Mønster: Fra Lana Grossa - aner ikke, hvor jeg har det nu
  • Garn: 461 gr. Blackhill Højlandsuld strikket med 2 tråde
  • Pind: 5 mm
  • Ændringer: Ingen - tror jeg
  • Hit or sh*t: Igen et hit. Den er allerede taget i brug.

Rigtig god weekend.

16 kommentarer:

  1. Hvor er den flot. Godt du endelig fik taget dig tid til at montere den. Kan rigtig godt lide halsen/kraven ;-) Gad vide hvad der så ellers bliver monteret i her sæsonen?!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Liv - jeg er også lidt spændt på, hvad der popper op af tasker, poser og ud af skabe i løbet af sæsonen :-)

      Slet
  2. Jeg er også vild med kraven, Mette - begge veste eller hvad du kalder dem er super flotte :-) Dejligt at have dem i forskellige farver, når nu det er en, der virker :-) Rigtig god strikkeweekend - formel 1 må du gerne have for dig selv ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lene - tak :-) Du skulle nu prøve det Formel 1 ;-)

      Slet
  3. Formel 1 strikning? Går det så ekstra hurtigt når du ser tv? - Det må afprøves engang. God weekend, jeg håber ikke der skal skiftes for mange lejer i pindene undervejs, he he.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej! Hæ, hæ - der strikkes med over 300 km i timen og jeg satser bestemt ikke på at måtte i pit med strikkepindene ;-)

      Slet
  4. Er du til motorløb??? Det kan ikke fange mig; jeg ville få goood tid til at strikke!
    Skøn poncho/vest/overtræk. Det er så dejligt lige at smide sådan en over skuldrene en kølig dag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anne - når der er Formel 1 og Le Mans, sidder jeg klar med strikkepindene. Elsker det! Er til gengæld ikke til cykling - desværre. Kunne ellers blive til meget strik under Tour de France :-)

      Slet
  5. Det er godt med noget sport, der kan få vore pinde til at løbe hurtigere
    Lækker vest, den er da lige til at hygge i

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lone - det er det nemlig. Og så sidder man der med SÅ god samvittighed :-)

      Slet
  6. Den er rigtig flot, sådan har jeg det med fodbold ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lykke - det bare skønt at have god underholdning, mens der strikkes :-)

      Slet
  7. Det er da noget, der duer. Jeg bruger cykelløb på samme måde. Flot trøje - godt den lige blev monteret.

    SvarSlet
    Svar
    1. Pyt med hvad der duer! Bare det duer :-)

      Slet
  8. Superflot. Hvad ER det der med montering. Jeg skyr det også ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej - jeg ved det simpelthen ikke, men det virker ind i mellem fuldstændigt uoverskueligt!

      Slet