17 august 2006

Nyt på pindene

Studio II er færdig. Strikket færdig, syet sammen og alle ender hæftet! Billede kommer måske, men det ligner til forveksling billedet fra sidste post.

Mystery Stole 2006 er færdigstrikket - ja, altså den ene side. Her har jeg også forsøgt mig med et billede, men så længe det ikke er vasket og spændt op (tak,
Dana), er mønsteret svært at se. Jeg mangler så Clue 5, 6 og kant på side 2, men jeg gider helt ærligt ikke lige nu. Her håber jeg så, at min søster ikke læser med.

Jeg mangler jo sådan set ikke ting at gå i gang med, men jeg kan ikke finde ud af, hvad der trækker mest, så i mellemtiden er jeg gået i gang med denne til min datter:

Hun har snakket om endnu en bolero længe, men nu har jeg ventet så længe med at komme i gang, at det er på sin plads med lange ærmer. Jeg strikker den i 1 tråd mohair og 1 tråd strømpegarn af Brugsens det bedste. Farven er sort og det er ikke nemt at se, hvad der sker, men jeg tror, at jeg har styr på det. Her følger også billede senere, for jeg er kun lige gået i gang og sort garn giver ikke de bedste billeder.

God weekend.

3 kommentarer:

  1. Hej Mette,
    Tillykke med den færdig Studio II. Bolero'en ser godt ud og jeg glæder mig at høre hvad ellers du har gang i. Regnvejret øger lysten til at strikke men jeg synes det er stadig lidt for varmt.

    SvarSlet
  2. Hej Karen!

    Jeg nyder også, at vejret er blevet lidt køligere. Boleroen skrider hurtigt fremad på p 5,5!

    Jeg kigger stadig strikkepinde og skriver til dig en af dagene.

    Hilsen
    Mette

    SvarSlet
  3. Hej Mette, jeg så Gitte's dejlig stola i tirsdags. Denne er flot! God garn tur weekend! Hilsen, Karen

    SvarSlet