20 februar 2009

VUNDET

Jep, jeg har vundet! Jeg deltog i konkurrencen hos Den bly Viol og se lige, hvad posten havde med i dag:


Vesten er utroligt blød og lækker. Garnet er jeg sikker på, at mellembarnet kan bruge i et tørklæde. Tusind tak Irene.

I sidste uge var jeg til strikkekomsammen hos Lisette og da hun stadig havde nogle få rester tilbage fra sin forretning, måtte vi da lige kigge. Jeg kunne simpelthen ikke stå for disse farver (og bemærk lige, hvor fint strikkepindene matcher!):



Jeg har ikke set ret meget Noro garn, men hold da op hvor er farverne flotte. Det er strømpegarn, men jeg kunne ikke forestille mig strømper i det garn. Det er helt vildt ujævnt og uspundet.

Det kan da også godt være, at jeg kom til at købe 2 nøgler af garnet. Det første nøgle bliver til et tørklæde og det andet tror jeg, bliver til et Forest Canopy Shawl.

Vendevesten er færdig. Mangler kun lige knapper, som bliver syet på i løbet af denne weekend.

God weekend.

10 kommentarer:

  1. Tillykke med gevinsten hos Irene!

    Og sikke da nogle fantastisk dejlige farver det Norogarn har...wow det er lige mine farver;-)

    Hvilken farve er det, hvis man skulle blive fristet til at forsøge på at finde den, og har Lisette flere tilbage?

    Kh og god weekend

    Pia

    SvarSlet
  2. Tak Pia :-)

    De farver er så klare og fine. Jeg lader strikketøjet ligge fremme, for jeg bliver i godt humør, når mine øjne strejfer det ;-) Helt vildt.

    Farven hedder, så vidt jeg kan se, S180. Jeg tror, at Lisette havde et enkelt nøgle tilbage.

    Kh
    Mette

    SvarSlet
  3. Hej Mette

    Tak for hurtigt svar :-) Jeg kan godt forstå at du lader det ligge fremme, det er da også den skønneste medicin for humøret med de farver! Jeg var inde på hendes hjemmeside, men der stod ingen Noro...:-( Måske jeg skulle skrive til hende....

    Kh Pia

    SvarSlet
  4. Hej igen Pia

    Prøv at skrive til Lisette. Pøj, pøj med det ;-)

    Kh
    Mette

    SvarSlet
  5. Tillykke med gevinsten !!
    God måde at starte en weekend på ;)

    Det er noget super noro garn du strikke i.
    Yt.

    SvarSlet
  6. Tak Yt - ja, det er ikke så ringe endda ;-)
    God weekend.
    Mette

    SvarSlet
  7. wouw, så heldig. Tillykke, og jeg glæder mig så meget til at se din vendevest.

    SvarSlet
  8. Jeg er også faldet for det smukke farespil i noro garnet.. Jeg syntes bare det er lidt for hårdt..
    Tillykke med Vendevesten, jeg er glad for min og bruger den tit. ;-))

    SvarSlet
  9. Hej Mette

    Helt enig. Det er godt nok ikke et lækkert garn at røre ved, men jeg har hørt (!), at det skulle blive blødere efter vask. Og det tror jeg da på ;-)

    SvarSlet
  10. Et stort tillykke med den flotte præmie - det kan da kun gøre hverdagen meget sjovere :-)

    SvarSlet