18 maj 2010

Det er ikke min skyld

at der er kommet mere garn til lageret. Jeg giver det, at jeg er udpræget B-menneske, skylden. Jeg fungerer først rigtigt efter middag og helt fantastisk bliver det ikke før længere op ad dagen!

Jeg havde godt nok kigget på Livstykke med ærmer fra Bente Geil nogle gange, men med tanke på hele den brede hylde fyldt med strikkekits, har jeg holdt mig i skindet længe.

Sidste mandag morgen så jeg så Løbetid og inden min omtågede hjerne nåede at råbe stop, havde jeg bestilt og allerede tirsdag ankom:

IMG_0350 Men som sagt - det er altså ikke min skyld!!!

14 kommentarer:

  1. hehehehe..... glæder mig til nærmere forklaring iaften... tihi..

    SvarSlet
  2. Jamen altså Lisette - jeg er jo helt uden skyld ;-)

    SvarSlet
  3. Ved du hvad? På nogenlunde samme måde kom Løbetid ind i mit liv. For mig er det bare sent hen på aftenen, når jeg kontrollerer mails og blogge og links på links på links. Jeg holder mig tilbage 19 ud af 20 gange........
    Jeg er igang med Løbetid nu. Indtil videre et behageligt strikkearbejde.

    SvarSlet
  4. Lyder godt Ann :-) Jeg glæder mig også til at komme i gang

    SvarSlet
  5. Stakkels dig - gid det var mig ;0))

    SvarSlet
  6. Ha,ha Kirsten - tak ;-)

    SvarSlet
  7. Der er altså fordele ved at være b-menneske. Det der var aldrig sket for mig.

    SvarSlet
  8. Ja for Søren da Eva. Jeg havde slet ikke set det som en fordel at være B-menneske - før nu. Tak for det ;-)

    SvarSlet
  9. Nu har jeg da hørt det med, der fik jeg endnu en undskyldning for at købe garn ;-)

    Jeg er også temmelig lun på "Løbetid", men holder mig i skindet - i hvert fald lidt endnu. Rigtig god fornøjelse :-)

    SvarSlet
  10. Nemlig Lene - man kan jo ikke gøre for det, vel?

    SvarSlet
  11. uhauha, som jeg kender det

    SvarSlet
  12. Hej Dorthe - jeg er glad for, at jeg ikke er den eneste ;-)

    SvarSlet
  13. He he, jeg tilslutter mig helt den tilstand. Tillykke med det nyeste kit og rigtig god pinse :))

    Kh Henriette

    SvarSlet
  14. Tak Henriette :-) Også rigtig god Pinse til dig.

    SvarSlet