10 september 2012

Så kommer beviset på

at jeg virkelig kneb ballerne sammen og gik til den i går:

IMG_0107.JPG (2)

Den er jo uvasket, så den er lidt krøllet. Det eneste, der nu mangler, er en omgang vask og 3 knapper. Knapperne har jeg ikke, så jeg må en tur i byen.

Fakta:  
Mønster: Sandnes
Garn: 341 gr. uld/bomuld fra Garnudsalg
Pinde:
Ændringer: Den er strikket længere
Hit or sh*t: Tror da, at den bliver et hit, når knapperne er kommet i

Jeg udnyttede så lige, at glorien lyste meget klart efter al den montering og smuttede på garnlageret og fandt uld til 2 trøjer. For ikke at fortryde slog jeg da op til dem begge to med det samme!

Er det så den fine bolero, der er slået op til? Nej da, for nu bliver der jo koldt!

8 kommentarer:

  1. Jeg er også ved at rydde garn op. jeg forbereder mig til at hobbyværelset skal flytte om få uger. jeg både glædes og græmmes over alt det garn, men skønt er det at få overblikket tilbage.

    og rigtig lækker trøje.

    kh

    ulla

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Ulla - man kan aldrig få for meget garn ;-) Men det er nu rart med overblik, selv om man godt kan blive lidt forskrækket!

      Slet
  2. Næh, den er da fin. Godt du fik taget dig sammen. Hvem kan ikke få brug for en lysende glorie, når man skal finde vej i garnlagerets mørke kroge. Jeg glæder mig til at se, hvad du nu finder på. God dag til dig.

    SvarSlet
  3. Det er skønt at få strik færdig :-) den er rigtig flot.

    SvarSlet
  4. Godt gået min pige. Du får meget gjort færdigt. Køn trøje og fin farve. K.

    SvarSlet