04 oktober 2012

Der har ikke været

meget mulighed for strik den sidste uges tid. Arbejde og hovedpine er kommet på tværs. Denne weekend står også på arbejde, men så lysner det også for en kort stund.

Lidt er det dog blevet til. Ikke nemt at tage billede af Afrodite. Alt det rib gør, at den virkelig har en underlig facon lige nu, men så kan en lille smule sollys da skabe lidt stemning:

IMG_0127

Jeg er meget tæt på at være færdig med ryggen, så mangler kun forstykket inkl. ærmer og det er til at overse. Jeg er meget spændt på at se det færdige resultat, for der skal da nok en smule udspænding til, før den får en facon, der passer til en menneskekrop ;-)

6 kommentarer:

  1. Øv med hovedpine, - arbejdet skal man jo ikke sige øv til i disse tider.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Eva - du har fuldstændigt ret :-)

      Slet
  2. Det bliver spændende at se den færdig :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej - det er jeg godt nok også ;-)

      Slet
  3. Øv for den, føler med dig. Sidder også med hovedpine, det meste af tiden, så ved næsten hvordan du har det. Der er jo ikke to der oplever det på samme måde.

    Hold op en skøn gylden farve du har tryllet frem i Afrodite, den bliver smuk er jeg sikker på.

    Kh. Lis

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lis - jeg vil hellere have ondt næsten alle andre steder end i hovedet! Med hovedpine er der ligesom ikke noget, der fungerer!

      Slet