22 januar 2006

Næsten færdig

Så er trøjen færdigstrikket. Lige inden aflukningen af sidste stykke, så den sådan ud:




Trøjen er noget mørkere end farven på billedet, så jeg fik ikke syet ret meget sammen i går. Der var for mørkt. Men i dag skinner solen, så nu ser den sådan ud:




Den mangler at blive vasket og spændt lidt ud. Jeg har bestemt mig for, at jeg har håndvasket de trøjer, jeg skal håndvaske i min tid, så alt kommer i vaskemaskine her.

Min vaskemaskine har dog bestemt sig for kun at ville vaske finvask på 30 og 40 gr., hvilket giver mig en glimrende undskyldning for at tage trøjen under armen og lade familien hygge sig herhjemme, mens jeg selv smutter ned til en veninde og drikker kaffe, mens trøjen får en tur på uldprogram i hendes vaskemaskine.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar