28 januar 2010

Mere OT

Jeg følger via Google Reader med i rigtigt mange blogs og forsøger også at skrive kommentarer. Problemet har bare været, at jeg aldrig kunne huske, HVOR jeg havde lagt kommentarer og det ærgrede mig, at jeg så ikke kunne følge “tråden”.

For efterhånden et godt stykke tid siden opdagede jeg så, at hvis man er logget ind via sin blogger konto, kan man bede om opfølgning pr. mail. Her kan det så godt være, at jeg bare har været langsom i opfattelsen og at alle andre allerede ved det, men jeg synes det er SÅ smart!

KommentarEr man ikke logget ind, kan man trykke på “Vis eksempel” og på den måde få muligheden.

6 kommentarer:

  1. Jeg vidste det ikke, så tak for din oplysning:-) Jeg følger nemlig omkring 120 blogs og så begynder det at blive rigtig svært at huske, hvor det er man har kommenteret:-)

    SvarSlet
  2. Hej Irene - dejligt at du kunne bruge det. Efter at jeg fandt ud af det, har jeg brugt det meget :-)

    SvarSlet
  3. Man lærer lidt hver dag. Tak for tippet.

    SvarSlet
  4. Det ER nemlig smart og bedre sent end aldrig ikke ;-)

    Rigtig god weekend og kh
    Henriette

    SvarSlet
  5. Ha, ha Henriette - det er nemlig rigtigt ;-) Også rigtig god weekend til dig.
    Kh Mette

    SvarSlet