27 januar 2010

OT

for Ballonkjolen er sendt i skammekrogen.

I fredags fik jeg lokket yngste med til staden. Af en eller anden grund befandt vi os pludselig i Sallings (meget lille) bogafdeling, MEN de havde denne som lydbog til rimelige penge:

Hypno Der har været skrevet en del om den på nettet og jeg havde bestilt den hjem på biblioteket, men jeg var meget tæt på at købe den alligevel. Man bliver jo lidt nysgerrig, ikke?

Jeg holdt mig i skindet og lod være. Da vi var kommet hjem, gik jeg lige ind og kiggede på bibliotekernes lydbogsside og der lå den klar til download! Så skulle du have lyst til at høre den (køen er alenlang på biblioteket) og er du så heldig at bo i en kommune, der er med i netlydbog.dk, så er det bare at gå i gang.

Jeg er i gang og jeg er “fanget”. God fornøjelse.

6 kommentarer:

  1. Ja, og så er det godt, at man også har en telefon med plads til lydbøger, for bibliotekerne har desværre valgt et format, der ikke går til ipod. Det håber jeg, de laver om!. Men indtil da så må den over på telefonen. Hurra for lydbøger!!

    SvarSlet
  2. Hej Eva - jeg har godt hørt om problemet med Ipod. Det må da være til at finde ud af for dem, for det er da surt - men hurra for telefonen. Jeg håber, at de kommer rigtigt godt i gang med at få lagt nye bøger op, for så bliver det da et rent slaraffenland ;-)

    SvarSlet
  3. Er også lige startet med Hypnotisøren, Den tegner fint.

    SvarSlet
  4. Hej Laila - den går lidt over i "anderledes krimi", men jeg er stadig fanget af den. Hører den til langt ud på natten (når der er faldet ro over huset!)

    SvarSlet
  5. Hej Mette
    Min Ballonkjole blev bare så perfekt - medbringer den på tirsdag.... hvad gør du ved din? skammekrogen - for en optrævler eller ??

    SvarSlet
  6. Hej Lisette - det er jeg glad for at høre. Jeg glæder mig helt vildt til at se den! Og så er jeg samtidig stangmisundelig :-( Jeg er startet helt forfra!!!

    SvarSlet