18 april 2006

Påskeferie slut

Jeg lod børn og mand passe sig selv i Påsken og tog med min søster "på feddet". Stille, hyggelige dage med strik, gåture, DVD'ere og et enkelt garnindkøb. Uha, som jeg nød det.

Vi fik jo faktisk produceret en del strik og ca. midtvejs tog vi disse billeder:

Min søsters Tivoli:


Den spæde begyndelse på Tips:


Og så det famøse Kaunisjal:


Resultatet af et meget traumatisk øjeblik, da min søsters lækre strikkepind knækkede midt i en pind med rigtigt mange masker:


Jeg har allerede hørt fra leverandøren, at den selvfølgelig bliver byttet - dejligt med god service.

Kaunisjalet blev faktisk færdigt i går og venter nu bare på at blive vasket og blokket.

OG så har jeg meldt mig til et farvekursus i Skals på søndag - det glæder jeg mig vildt til.

4 kommentarer:

  1. Superflot strik!!
    Jeg kunne godt tænke mig at høre din mening om VH garnet (Harrisville). Hvor blødt er det? I sammenligning med HF garnet f.eks.? Det skulle jo indeholde 50% merino.....såååå, det vil jeg meget gerne have på pindene en dag.
    :-) Britt

    SvarSlet
  2. Hej Britt!

    Umiddelbart synes jeg, at garnet virker lidt hårdt, men jeg satser på, at det bliver blødere, når jeg engang får det vasket.

    Men farverne er simpelthen så flotte. De kan slet ikke ses på billederne.

    Hilsen
    Mette

    SvarSlet
  3. jeg er enig med Britt, superflot. Det bliver spændende at se det færdige resultat.

    SvarSlet
  4. Tak Ulla. Jeg strikker lystigt derudaf - er lidt bange for, om der er garn nok, så gælder det jo om at strikke stærkt :-)

    Hilsen
    Mette

    SvarSlet