20 februar 2007

Mere om den tykke jakke

Der er blevet spurgt på det garn, jeg har brugt og det var egentligt min plan at være omhyggelig med at få skrevet alt ned i år, men....

Garnet hedder Natur Uld og jeg tror, at det er fra Hjertegarn, men jeg er ikke sikker. Det blev købt, da vores lokale garnbutik lukkede for et par år siden. Faktisk så kravlede jeg nærmest rundt mellem benene på en masse kunder for at fange garnet på nederste hylde.

Garnet er ikke tvundet ret meget, men det er alligevel en del stærkere en pladegarn. Det knækker ikke.

Opskriften er fra Garnstudio og har nr. 97-23.

2 kommentarer:

  1. Det kan godt være den var træls at strikke - men den ser da godt nok flot ud. Er den til dig selv?
    Knus

    SvarSlet
  2. Ja da, men den ryger i sommerhuset. Tror, at den er alt for varm herhjemme!

    Knus

    SvarSlet