23 oktober 2008

Der hækles

Ind i mellem får jeg hækleflip, men det går som regel over, så det er da med at slå til så længe det varer. Jeg er noget spændt på farverne, for tørklædet må jo hækles af de farver, jeg har. En kort overgang var jeg tæt på at vælge den "konservative" løsning og genbruge nogle af farverne, men lidt sjov skal der da være, så jeg klør på med 5 forskellige farver.


MS4 er færdigstrikket. Nu mangler jeg "kun" at få det syet sammen med maskesting på midten. Jeg satser på at få lidt alenetid i weekend'en - alenetidene er nødvendig, for der vil højst sandsynligt blive bandet en hel del under seancen. OG jeg skal jo nok også sparke gevaldigt til mig selv for at få fundet en nål frem!

Yngstemanden har bestået teoriprøven i dag. Hvor hulen blev de godt 17 år lige af? Jeg har haft dåbsattesten fremme for at checke, at han virkelig er gammel nok til at køre bil om mindre end en måned og det er rigtigt nok!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar