02 august 2016

Dydens smalle sti

er, hvad jeg er tilbage på - i hvert fald når det gælder strømpestrikning.


En uges pause blev det til. Min øvrige strikketid bruges på Helle. Jeg gider den ikke mere - og det er hverken trøje, opskrift eller garnets skyld. Der er simpelthen bare en kø af trøjer, som jeg gerne vil strikke, så nu har jeg taget mig sammen og turbostrikker. Jeg mangler kun et ærme, kanter og den ikke-lokkende hæftning af ender!


Der ligger også flere UFOer og jeg tror ikke, at de nogensinde bliver færdige, så på et tidspunkt bliver de trævlet op, så jeg kan kaste mig over nye projekter med god samvittighed. De nye står linet op og lokker!

9 kommentarer:

  1. Helle bliver ellers rigtig flot, så vidt jeg kan bedømme ud fra billedet, så turbo på og smart i en fart, så er du hurtigt videre :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Liselotte - den bliver rigtig flot og jeg står og mangler den, så den er færdig inden weekenden (tror jeg nok) :-)

      Slet
  2. Hep hep, - du er næsten i mål.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Eva - tak for hep. Andet ærme er på vej :-)

      Slet
  3. Uha Mette , du lyder næsten ligeså strikke stresset, som jeg selv føler mig. :/

    SvarSlet
  4. Jeg synes, det er flot, du har fået gang i strømperne igen, men husk nu det skal være en fornøjelse at strikke

    SvarSlet
  5. Sikker på du er færdig med den nu..ikke?? Den bliver smuk :-)

    SvarSlet
  6. Kom så, gi den hele sandalen! Den skal nok blive klar!

    SvarSlet
  7. Regner da med, at du er iført Helle på lørdag - den tegner sørme godt :-) Og så er det altså ret flot, du holder på med strømperne :-)

    SvarSlet