03 februar 2017

Hov for den

jeg tog pænt billede til bog/strik onsdag morgen og så glemte jeg lykkeligt alt om, at det jo ikke kommer på bloggen af sig selv!


Ikke nemt at se bogen, så jeg prøvede lige igen. Lidt bedre, men det er åbenbart ikke så nemt at tage billede af en skærm.


Bog:
Jeg er færdig med Sandheden om Harry Quebert sagen. Ret god bog, men lidt for langtrukken. Nu er jeg så i gang med en strikkekrimi. Jeg får af og til e-mails om strikkekrimierne, men har indtil nu ikke set dem som lydbøger. Ved et tilfælde faldt jeg over Death by Cashmere. Det er ikke Agatha Christie, men ganske hyggelig.

Strik:
Jeg strikker stadig på de 40 cm glat. Det føles lidt som om, at jeg har siddet fast i det der sorte hul, hvor man strikker og strikker og strikker og strikketøjet vokser bare ikke synderligt. Men, men, men jeg er nu på 38 cm, så med lidt held kommer der ærmer på pindene i løbet af weekenden. Faktisk hører jeg i øjeblikket mest lydbog, når jeg laver mad og så har jeg en karklud på pindene, som ligger i køkkenet. Mens ting kommer i kog eller bliver stegt, kan man godt lige nå et par pinde. Det er ikke helt så nemt, når salaten skal snittes!

God weekend.

- Posted using BlogPress from my iPad

3 kommentarer:

  1. Hæ hæ nej irriterne med det salat.

    SvarSlet
  2. Uh jeg kender de lange stræk hvor der tilsyneladende ikke sker noget...
    Men så lige pludselig ..

    SvarSlet
  3. Jeg sætter en maskemarkør/sikkerhednål, når jeg starter dagens strik. Det føles bare bedre når en lille markør daler ned ad....
    Du udnytter da tiden i både køkken og stue!

    SvarSlet