08 maj 2006

Stilhed på blog

skyldes såmænd ikke kun, at der ikke strikkes men, at der strikkes mere af det samme. Nu hvor der er blevet varmt og lyst om aftenen, strikker jeg heller ikke så meget. Jeg ville såmænd gerne, men ........

Ryggen til Tips er færdig - for god ordens skyld kommer her lige et billede:


Jeg har også taget et par omgange på Curlicue og er nu oppe på 6 felter ud af 15. Jeg genoptog strikning af Curlicue den anden aften og det gik vældigt fint - indtil jeg var kommet i seng og det gik op for mig, at jeg havde strikket helt forkert, så næsten et helt felt måtte trævles op igen!! Hvis vejret de sidste dage betyder, at det nu er sommer i Dannevang, får Curlicue lov til at gå i sommerhi. Det er simpelthen for varmt at sidde med den store omgang uld i skødet.


Ikke et videre godt billede, men det er svært at få tæppet til at ligge pænt på en ret så langhåret græsplæne. Plæneklipperen har mistet energi og venter på at få ladet batteriet op igen.

Jeg overvejer, om jeg er nødt til at starte på lidt bomuldsstrik, inden jeg går videre med Tips. Mine hænder er ikke vilde med bomuld, men nu tager vi i sommerhus, hvor der er dejligt køligt indendørs, så bomuld eller uld???

3 kommentarer:

  1. Ingen tvivl: du tager begge dele med!
    :-) Britt

    SvarSlet
  2. Det er da det, jeg gør, Britt :-) Så langt havde jeg slet ikke tænkt - må lige have kigget på garnbeholdningen!

    Mette

    SvarSlet
  3. Hej Mette,
    Jeg håber du har fået brugt din have møbler til at strikke lidt i weekend'en her. Curlicue og Tips er fine.

    SvarSlet