03 juni 2006

Ventetid


Bitter erfaring har lært mig, at pæoner skal man ikke plukke, før de er næsten sprunget helt ud. Men det er så svært at vente, så for et par dage siden kunne jeg ikke modstå fristelsen, men plukkede denne.

Beklager den forringede billedkvalitet.

Desværre tror jeg ikke, at den springer ud herinde, men så kan vi da nyde knoppen i stedet.

Og så lader det til, at der ER garn nok til Tips. Jeg tror, at Ulla har ret - det mørke garn er tyndere end de andre farver, så løbelængden må spille ind.



Jeg mangler kun én farvesektionen af de lyse farver. Jeg har et helt nøgle mørkt garn til kant, firkant på skulderen og kraven, så det skal nok gå.

Om hovedpinen og vejret vil, skulle Tips gerne blive færdig her i Pinsen.

God Pinse.

1 kommentar:

  1. I går kom posten med en lille pakke til mig - med to pæon-knopper fra min veninde på Falster :-)

    Den ene er ved at folde sig ud og den anden rør også lidt på sig.

    Der er kun et par cm stilk, så de står i en lille skål - det ser godt ud.

    Knus Britta

    SvarSlet