23 oktober 2006

Hjemme igen

efter en dejlig uges ferie med hele familien. Vaskemaskinen har arbejdet hårdt og bunkerne er ved at være væk. Utroligt, hvor meget vasketøj sådan en uge kan give.



Den ferie har faktisk givet en masse bøvl mht. strikketøj. Jeg er startet op på et utal af tørklæder og endte så med til sidst at gå i gang med dette. Jeg er stadig ikke sikker på, at det nogensinde bliver færdigt, men jeg nød da at strikke på det.



Skakmat er jo færdigt og her er lige et nærbillede af mønsteret. Jeg skal se, om jeg kan få indfanget en model på et tidspunkt, men det er usikkert! Det er ikke vasket eller trukket kvadratisk og det bliver det måske heller aldrig – trukket kvadratisk altså. Vasket skal det nok blive. Faconen passer mig sådan set fint, som den er.

Trøjen til min veninde blev strikket færdig, inden vi tog på ferie. Nu mangler monteringen og der skal dagslys til. Jeg har forsøgt mig ved lampens svage skær om aftenen, men der er ikke lys nok, så det må blive i den kommende weekend.


Desuden er jeg gået i gang med en trøje, som måske bliver til en julegave, så fuldt billede kommer der ikke. Men jeg kan da komme med et lille hint. Farven passer ikke videre godt og det man kan ane under trøjen, er opskriften – her passer farven heller ikke! Forhåbentligt finder jeg engang ud af at tage billeder, der viser de rigtige farver.


Beklager den underlige formattering af teksten, men jeg har ikke lige tiden til at gøre så meget ved det lige nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar