28 januar 2008

Den gik ikke

- Garnstudio-trøjen i Kauni. Strikkeprøven var fin og jeg slog mange, rigtigt mange, masker op, inden det gik op for mig, at farveforløbet i Kauni er alt for langt. Der ville blive en masse ensfarvede dominofelter og det var jo ikke planen. Nu leder jeg så efter noget 6-trådet strømpegarn, der kun laver striber og ikke felter!

Til gengæld er det også gået op for mig, at hue nr. 2 skal være færdig til på lørdag, så jeg må hellere få prøvet hue nr. 1 på drengene i en fart!

Da jeg stadig ikke har fået fotograferet Plisse og Ribjakke kommer her lige et af feriens højdepunkter:


Beklager den ringe billedkvalitet, men der var ved at være mørkt og skiltet sad ret højt oppe. Men altså - skulle du være interesseret i at købe lejlighed i Alanya af Låsby Svendsen, så er nummeret her. Jeg fralægger mig på forhånd ethvert ansvar ;-)

4 kommentarer:

  1. Mette .. tak for dine ord på min blog.
    Kan du så komme igang med hue nr 2 :-)

    SvarSlet
  2. Hej Mette

    Puhha - nr. 2 er kommet på pindene, men lysten til at strikke den er godt nok lille. Her er det nok en fordel, at de skal afsted på lørdag, så færdig skal den være!! Så kom der også lige 2 sæt pulsvarmere oveni - så det...

    Pøj-pøj til dig. Sender dig en tanke ind i mellem.

    SvarSlet
  3. Hehe, han må da være tussegammel nu! Mine afdøde bedsteforældre boede dør om dør med ham, spillede sikkert også kort med ham. Han havde mange mærkelige ting i sin have....kanskje ded er sønnen der har overtaget foretagendet?

    SvarSlet
  4. Hej Linda!

    Han er ved at være tussegammel, men det er stadig ham selv, der står bag - men mon ikke han får hjælp??

    SvarSlet