07 marts 2008

FO

Så er der pludseligt gået 14 dage igen. Der er skam sket ting og sager. Denne er færdig:


Efter vask er den blevet lidt slasket i det, så den ryger med i sommerhuset i eftermiddag. Den er endnu ikke vejet, men den er ret tung, hvilket bare igen bekræfter for mig, at jeg ikke er til tykke, tunge trøjer.

Mit (pænt store) lager består mest af Shetlandsuld og New Zealandsk Lammeuld. Den tykkelse passer mig meget bedre og jeg nyder da også at være tilbage til Sukkertrøjen. Ryg/forstykker er færdige og første ærme er godt på vej.

Nu vil jeg pakke bilen og køre på årets første weekend i sommerhuset.

God weekend.

2 kommentarer:

  1. Jeg synes trøjen ser rigtig fin ud,kraven er bare så flot og elegant.
    Rigtig god weekend i sommerhuset :-)
    Mange hilsner fra
    Dorthe

    SvarSlet
  2. Hej Dorthe!

    Tak for det - der er samme kant forneden på trøjen og nu ligger den og venter i sommerhuset ;-)

    KH
    Mette

    SvarSlet