22 februar 2008

Billedløst

igen. Beklager, men jeg har ikke tid til at finde et egnet sted til at tage billeder. Der er mørkt i det Himmerlandske i dag - og regnfuldt - og stormfuldt. Faktisk skulle man sidde under et tæppe i sin strikkestol med et passende udvalg af forskelligt strikketøj at vælge imellem.

A pro pos udvalg af strikketøj. Sukkertrøjen går det fint med. Ryggen er færdig, men tapen blev også for meget for mine sarte (!) fingre, så der måtte en pause til. Tilfældigvis faldt det liiige sammen med, at jeg - via et link hos Anne - fandt denne.

Forrige år (tror jeg) hoppede jeg frisk og fro med på GAAA-vognen. Der blev indkøbt dejligt råhvidt uldgarn i en større mængde og efter at have strikket 3-4 felter var min lyst styret. Siden har jeg et par gange været i gang med at strikke af garnet, indtil det fandt sin plads på fjernlageret i kælderen. Nu er det så kommet til ære og værdighed og ryg + 2/3 af forstykket er strikket. Det bliver en lækker sommerhus sweater.

Når det så er sagt, skal det ikke være nogen hemmelighed, at jeg langt foretrækker p. 3-3½ frem for p 5½.

God weekend.

2 kommentarer:

  1. Tak for linket, sikke en lækker trøje...den to-do liste bliver bare såååå lang!

    SvarSlet
  2. Hej Tineke!

    Jep - min to-do liste er også alenlang og den ændrer sig hele tiden ;-)

    SvarSlet