13 marts 2009

Vest(e)

Havde nogen for et par år siden sagt til mig, at jeg ville blive vild med at gå i vest, ville jeg have moret mig, men efter 2 stk. Serafia har det ændret sig.

Vendevesten blev jo færdig for et par uger siden. Jeg prøvede den ikke engang, lagde den bare på plads i skabet, men med Tovværks “fald” manglede jeg lidt uld på kroppen i går og fandt vendevesten frem. Den er altså rigtig, rigtig god og jeg må da simpelthen have strikket en mere på et tidspunkt.

Det fik mig så en tur i cyberspace og når jeg vinder i Lotto, skal denne simpelthen på pindene i blå nuancer:

TripTrap01 (Billede lånt fra www.viv.dk)

Jeg har aldrig lagt mærke til den før – selvom jeg da har været forbi Vivian Høxbros hjemmeside massevis af gange. Min hjerne må have været kodet med “Veste – nej, gider du lige!” og så har den slet ikke registreret modellen.

Nå, men jeg må hellere komme ud og få købt den Lottokupon! God weekend!

2 kommentarer:

  1. ja, hun laver altså lækre ting, hende Vivian!
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  2. Nemlig Frida, men hold da op hvor er hun dyr!

    Kh
    Mette

    SvarSlet