05 april 2014

Arvingen

skal da have et ord med på vejen her en regnvåd lørdag.

IMG_0068

Solen skinnede, så billedet skulle selvfølgelig tages udenfor. Jeg havde bare glemt, at græsset lige var blevet slået, så der kom masser af græs med ind.

Fakta:

  • Mønster: Arvingen fra Ravelry (jeg kan desværre ikke komme på Ravelry og linke direkte)
  • Garn: 577 gr. Shetlandsuld fra BC Garn strikket med 3 tråde
  • Pind: 8 mm
  • Ændringer: Jeg har ikke taget ind i siderne, da jeg gerne ville have den mere poncho- end trøjeagtig. Har strikket den 6 p længere end opskriften.
  • Hit or sh*t: Absolut et hit. Ulden er blevet meget, meget blød efter vask og ponchoen er stor, hyggelig og varm.

Rigtig god weeken.

8 kommentarer:

  1. Den ser skøn ud - men må vi ikke se den på :))

    SvarSlet
  2. Den ser rigtig dejlig ud, er sikker på den bliver et hit☺️

    SvarSlet
  3. Jeg ville jo også meget gerne se den på :)),jeg er jo helt vild med min arving,den er dog strikket efter opskrift med indt og udt :))

    SvarSlet
  4. Den ser rigtig lækker og vamset ud. Jeg kan næsten ikke vente med at komme igang med min.

    SvarSlet
  5. Hvor er den flot - nu håber jeg ikke, der kom græs på den :-) Jeg har selv lige købt opskrifter til både Arvingen og Slægtningen, så de skal helt sikkert laves på et tidspunkt :-)

    SvarSlet
  6. Den ser skøn og rigtig poncho-agtig ud :)

    SvarSlet
  7. Hvor ser den lækker ud, jeg har selv slægtningen på pindende men det tager altså sin tid må jeg indrømme og det er nok heller ikke det mest spændende strik selvom jeg vil elske når modellen er færdig :-)

    SvarSlet